Vraag me af of er mensen zijn die een "lange" mix van zichzelf op de pc hebben staan. Thuis opgenomen of een lange(re) liveset? Dit aangezien de meeste van ons mixen opnemen van een uur of maximaal 2 uur? Heb er zelf 1 van 3 uur en 15 minuten op de pc staan. Ik zal toch de enige niet zijn?
Ik heb hier ooit ergens een liveset vanaf een feest gepost, die duurde iets van 3 uur... ik geloof niet dat deze nog online is trouwens... Edit: inderdaad offline
ik heb er ook wel eens 1 van 3 1/2 uur gemaakt van hele slappe hardstyle opbouwen en eindigen met industrial hardcore wel leuk als je er mee bezig bent maar als je m terug luistert vind je nog wel eens een foutje die je tijdens het mixen niet door had maar met een korte mix herriner je dat misschien wel beter om dat je veel minder platen mixt
This is an old Topic
No new postings for 6.686 days. Post CommentThat would be 222.9 months or a whopping 18.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.