Poster: ArCee
Wel alles door elkaar heen. Ik bedoel, Teckel en Geit staan er ook al op. Da's in ieder geval 1 reden om af te haken
Poster: fettibamba
ik ben ook bijna zeker dat het allemaal radio edits zijn de cd is dus niet geschikt om te mixen
het zijn liedjes van 3 min ofzo dus geen clubmixen die van 5 tot 8 min duren met een intro enzo om te mixen
Poster: Dj-RK
Nee..
Maar moeilijk.. Tuurlijk gaat het maar je moet voor je zelf ook kunnen toegeven als je het nog niet kan.. Is te kort voor Jou denk ik.. Je moet ten eerste heel goed kunnen beatmatchen en dan nog heel goed weten en zorgen dat je nummers niet te druk worden of ineens stilvallen dus nog te moeilijk denk ik persoonlijk...
Dowload orignal extenteds etc... zijn veel fijner en mooier om te mixen ze maken er niet voor niks intro en autro's in
ik ben ook bijna zeker dat het allemaal radio edits zijn de cd is dus niet geschikt om te mixen
Poster: djjw
Oei oei..., niet geschikt.....?
Als je een loopje kan maken zijn ook radio edits zeer gemakkelijk te draaien,
als je geen loopjes kan maken moet je heel snel mixen, het enige is weer dat je je muziek moet kennen. Maar of het wel of niet "gemakkelijk"te mixen das een andere discussie....
Verder is het een prima cd om je collectie met hitjes aantevullen
(nog heel ff off topic)
Het mooie van radio edits is dat je publiek niet 6 min naar hetzelfde lied
hoeft teluisteren.
Poster: djjw
Het mooie van radio edits is dat je publiek niet 6 min naar hetzelfde lied
hoeft teluisteren.
Poster: ArCee
3 a 4 minuten? Da's kort. Ik laat platen zo rond de 80 a 90 % lopen
Poster: baath
wat draai je dan trance ofzo.?
maar die cd staat vol met top 40 hitjes dus echt iets voor in de plaatselijke discotheek :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.