[M] Royalfunk- House mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 25-05-2007 18:52
vriend van mij ging even een mix bij me opnemen. Loei goede DJ en deze mix is het bewijs ervan.
doe dit maar eens na

tracklist heb ik niet. net vandaag opgenomen en nummers niet bijgehouden..

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.mothermusic.nl

What do you think about [M] Royalfunk- House mix ??

Vote :   

Jorrit    posted on 25-05-2007 20:51
Ontopic:
Vond het niet zo spectaculair als je openingspost deed vermoeden. Slecht ingetapt (Time parameter) effect, niet kloppende loop, vrij simpele (en soms ietsje scheve, maar dat moet kunnen) overgangen, geen erg interresante platenkeus, platen lopen vrij lang en niet echt momenten waarop ik denk "Wauw nu ga ik los".

Misschien ben ik wel zo kritisch omdat je zo hoog van de toren blies in je eerst post, maar:
doe dit maar eens na

Vertel mij eens wat hier zo spectaculair aan is wat de gemiddelde DJ niet zou kunnen?

Mijn excuses als ik te kritisch ben, maar ik denk dat de maker van deze mix hier meer aan heeft dan: Wauw, wat een goeie mix, dit doe ik je niet na.
Mod edit by Jorrit on 25-05-2007 20:52 (4%)
Reemz    posted on 26-05-2007 16:26
luisteren....
Reemz    posted on 26-05-2007 16:34
Poster: LuXx
vriend van mij ging even een mix bij me opnemen. Loei goede DJ en deze mix is het bewijs ervan.
doe dit maar eens na

Sorry maar ik heb de mix net ook geluisterd maar ik sluit me voor een groot gedeelte aan bij jorrit.

Ik vind dat de mix ook niet echt een hoog WOW gehalte heeft en hier en daar een aantal beatmix fouten.

De mix is uiteraad niet volledig flop alleen denk ik wel dat anderen dit wel kunnen na doen.

This is an old Topic

No new postings for 6.697 days.
 Post CommentThat would be 223.2 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

242 Users online: 37 Guests (205 Unknown)
Pages generated today : 91.952
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.644.250