[M] djvc - The Big Switch Mix Part1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 24-05-2007 19:35
Hallo, resourcers

Kheb de switch 10 cd gekocht en direct daar eens een mixje met gemaakt. Hier het resultaat. Ik hoop dat mijn beatmatchen al wat beter gelukt is. Soms is er wel een foutje. Ik heb per ongeluk eens op pauze gedrukt.

Dus zeg wat jullie er van vinden. Tracklist zit in HM

Klik Hier voor te downloaden

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by AndersHJ on 24-05-2007 @ 19:40:50 (11%)

What do you think about [M] djvc - The Big Switch Mix Part1 ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 24-05-2007 19:35
check it
AndersHJ    posted on 24-05-2007 21:09
Allee, mannen...
Niemand die eens wil luisteren naar mijn switch mix?
NIekh    posted on 25-05-2007 15:52
Ik snap het op zich wel hoor dat ze niet luisteren want jij zet er ongeveer wel om de week een nieuwe mix van jou op dan hebben ze het op den duur wel gehoord!
maar ik heb dan nog even geluisterd ik vond hem op zich wel goed maar je moet nog wel een poos oefenen op beatmatchen. En soms wil je te snel in mixen je kan beter de tijd voor het beatmatchen nemen en dat het beter klinkt dan dat je het heel snel doet en er helemaal niks van klopt :P dus beatmatchen, beatmatchen, beatmatchen :P  succes :D
noname    posted on 28-05-2007 00:22
is wel fun
stevew    posted on 28-05-2007 15:49
Let's check it out
stevew    posted on 28-05-2007 16:11
Dag jasper, ik heb is naar je mix geluisterd en ik ga niet rond de pot draaien, er is nog een heleboel werk aan de winkel!! maar je bent geloof ik nog maar 15 of 16 jaar dus je hebt nog alle tijd van de wereld. ik denk wel dat je er de aanleg voor hebt maar ik hoor ook dat je in de rapte luistert naar je volgende plaat en denkt van: mijne pitch staat nu wel goed denk ik (na 10 sec luisteren) en het zal nu wel goed in elkaar passen zeker? Ik zeg dat omdat ik niet 1 keer je pitch horen buigen heb als je plaat wat voor of achter loopt. je duwt op play en laat de platen maar lopen zonder dat je naar 1 van de 2 luistert noch aanpast terwijl je aan het mixen bent...welke plaat loopt voor of achter?? Maar wees gerust..als je er een paar jaar zult mee bezig zijn zul je die skills wel aanleren.

Want de volgende platen zijn om op zijn minst te zeggen slecht gemixt:
Ricky L feat. M:ck - Born Again
Mylo - Doctor Pressure
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine
Tomas Andresson - Mot Matsalan!
Gossip - Standing

But anyway..blijven oefenen en wat meer proberen luisteren naar je mixen(welke plaat loopt voor, welke achter en dat proberen aanpassen zodat je mooie mixen krijgt).
Ik probeer je ZEKER NIET af te breken of zo hé jasper, ik beschouw dit gewoon als gezonde commentaar en als een goede stimulans om er later nog zo goed uit te komen. Ik ga je volgende mixen zeker opvolgen en luisteren naar wat de vorderingen zijn. 
Greets and Beatz,
Steve  
User edit by stevew on 28-05-2007 @ 16:15:21 (4%)
OneSixty    posted on 28-05-2007 16:20
Poster: NIekh
Ik snap het op zich wel hoor dat ze niet luisteren want jij zet er ongeveer wel om de week een nieuwe mix van jou op dan hebben ze het op den duur wel gehoord!

ik sluit mij hier bij aan.

This is an old Topic

No new postings for 6.696 days.
 Post CommentThat would be 223.2 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

320 Users online: 38 Guests (282 Unknown)
Pages generated today : 6.423
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.658.435