Dag jasper, ik heb is naar je mix geluisterd en ik ga niet rond de pot draaien, er is nog een heleboel werk aan de winkel!! maar je bent geloof ik nog maar 15 of 16 jaar dus je hebt nog alle tijd van de wereld. ik denk wel dat je er de aanleg voor hebt maar ik hoor ook dat je in de rapte luistert naar je volgende plaat en denkt van: mijne pitch staat nu wel goed denk ik (na 10 sec luisteren) en het zal nu wel goed in elkaar passen zeker? Ik zeg dat omdat ik niet 1 keer je pitch horen buigen heb als je plaat wat voor of achter loopt. je duwt op play en laat de platen maar lopen zonder dat je naar 1 van de 2 luistert noch aanpast terwijl je aan het mixen bent...welke plaat loopt voor of achter?? Maar wees gerust..als je er een paar jaar zult mee bezig zijn zul je die skills wel aanleren

.
Want de volgende platen zijn om op zijn
minst te zeggen slecht gemixt:
Ricky L feat. M:ck - Born Again
Mylo - Doctor Pressure
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine
Tomas Andresson - Mot Matsalan!
Gossip - Standing
But anyway..blijven oefenen en wat meer proberen luisteren naar je mixen(welke plaat loopt voor, welke achter en dat proberen aanpassen zodat je mooie mixen krijgt).
Ik probeer je ZEKER NIET af te breken of zo hé jasper, ik beschouw dit gewoon als gezonde commentaar en als een goede stimulans om er later nog zo goed uit te komen

. Ik ga je volgende mixen zeker opvolgen en luisteren naar wat de vorderingen zijn.
Greets and Beatz,
Steve