Poster: ArCee
Trance is er ook in harde variateiten hoor. Met name TechTrance wat aan het opkomen is klinkt wat ruiger en harder. Daarbij heb je ook gewone hardtrance. Luister b.v maar eens naar platen van Sean Tyas, Joop, Johan Gielen, T4L, Marcel Woods etc.
Poster: barthawk
gast vind je het erg als ik er geen zak van geloofik had nog ff de search button gebruikt op dit forum en naar je producties geluisterd.....zegt voor mij genoeg dat je geen/weinig ervaring hebt op dit gebied...en bij maxxed records kan geloof ik iedereen een plaatje uploaden dus zo spannend is dat niet....maargoed ontopic weer cuz i want to spin some trance
Poster: LuXx
nee bij MaXxed record moet je gewoon een Contract hebben ondertekent die ik je met alle liefde kan sturen
Poster: bramv
als die style niet in je hart ligt, dan is dat moeilijk:P
Poster: Dj-RK
School licht ook niet in mijn hard.. maar moet ik ook
En als ik voor jump die ik wel eens ooit maak een contract kreeg waarom niet
Ik blijf van Trance/House etc houden
Poster: lifebeats
electro vind ik geen zijstroming van trance sorry , het is zowiezo al een stuk langzamer qua tempo en de melodieen zijn een heel stuk anders opgezet
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.