Bob Sinclar ft. Cutee B - Sound Of Freedom (Kevinova remix)
Hey allemaal.
Vannacht werd ik om 2 uur wakker met Sound of freedom van Bob Sinclar ft. Cutee B in me hooft dwarrelen en het gitaar deuntje van Funkerman & Raf - We Rule The Night.
Na 3 minuten toch besloten om achter mijn pc te gaan kruipen inplaats van doorslapen en het risico het idee te verliezen.
Na wat stukjes wat ik nodig had uit de nummers te halen:
Gitaar loopje uit Funkerman & Raf - We Rule The Night
Beat loopje uit Gregor Salto ft. Helena Mendes - Viajar (Erick E Remix)
Heb ik mijn project aangemaakt in Fruityloops.
Heb eerst het basisnummer wat ik ging remixen ingeladen en de lage tonen eruit gefilterd met een FX (effect).
Toen meteen de beat erop gezet. Klonk al een stukje leuker.
Daarna de gitaarloop erop. Alleen deheltijd hetzelfde loopje is niet leuk. Daarom maar in de Fruity Slicer geknalt en er anderren loopjes uit gehaalt. Die allemaal voor de break gezet. En in de break het volledig gitaarloopje plus een opbouwende versie ervan gemaakt en die er ook in in break. Na de break zolang de melody gaat het volledige loopje gebruikt en voor de afbouw opnieuw een loopje gesliced.
Het resultaat staat in de Hidden Message en laat even weten wat je ervan vind.
Codec................: LAME 3.96
Version..............: MPEG 1 Layer III
Quality..............: CBR 192, (avg. bitrate: 192kbps)
Channels.............: Joint Stereo / 44100 hz
Tags.................: ID3 v1.0, ID3 v2.3
Playing Time.........: 00:04:55
Total Size...........: 6,76 MB
EDIT, 24Mei 23:10:
Inmiddels is alleen versie 2 nog te downloaden onder dezelfde url. Het extra electro geluidje moet je even over oordelen of die erin moet blijven. Verder heb ik de volume's meer gemastert zodat het beter in elkaar past.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message