Ik ben van plan de solid sounds 2007 Vol.2 te kopen maar ik wil er eerst even naar luisteren. Weet er iemand een site waar je zo naar alle liedjes ervan kunt luisteren? Zoals amazon en Bol (Daar staat hij op, maar kun je niet luisteren)
ik heb hem al staan een paar goede tracks op sommige zijn wel wat speciaal ook veel minimal house maar ik zou hem ook in de winkel gewoon gaan luisteren
of je had een paar weken geleden naar stubru moeten luisteren want in de maxx hebben ze de cd toen voorgesteld
User edit by NielsR on 20-05-2007 @ 15:44:51 (73%)
In de MediaMarkt heb je zo'n voorbeluistertoestellen... Je neemt een CD, scant de streepjescode in en je kan elk liedje een 30-tal seconden beluisteren. Ik heb zo de Switch 10-CD eerst beluisterd voor't kopen. Dit is ook van N.E.W.S. dus ik denk dat dat bij die Solid Sounds ook wel werkt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.