Poster: Vibemaster-D
idd wat greup zegt ik zou de XLS 602D nemen die word er bij correct ook bij geadviseerd
lol ze veranderen niet dat hij er bij correct ook bij word geadviseerd.
nou ik zal het zo omschrijven
de XLS602D word geadviseerd door 2 winkels in rotterdam naast de snelweg die vrij dicht op elkaar liggen de meest linkse winkel heeft een gitaar als logo en de naam van de winkel is het zelfde als het gene wat je noemt als je microfoon gaan rondzingen
maar de JRX125 is 4 ohm en dan is de XLS602D 600 watt per kant de JRX115 is 8 ohm en dan heb je 380 watt per kant
Poster: Ft
Ghost-Andries... als ik even zo vrij mag zijn, gebruik ik je topic even voor een korte vraag...
Ik neem aan dat de XLS602 ook genoeg vermogen heeft voor de Jrx125, of is dat niet genoeg extra vermogen?
Poster: greupdaar zou ik al snel een 800 watt versterker op gooien. de xls 602 is maar 380 per watt.simpel vuistregeltje. neem ong. 1.5keer het speaker vermogen voor je versterker vermogen. (iets met de dynamiek) Neemt niet weg dat wattages ong de meest onbetrouwbare cijfers zijn die ik ken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.