Windows installatie blijft halverwege zitten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 19-05-2007 15:44
heej
ik heb nou virtual pc op de mac(dat is een programma om andere besturingssystemen in te kunnen gebruiken) en dan heb ik windows 98 al wel kunnen installeren(al met een hoop errors:S) en van daaruit en een keer direct windows xp probere te installeren.(2x dus).
dan doetie alles goed, komtie uiteindelijk bij de 4de(1nalaatse) stap: windows installeren. dat gaat ook nog behoorlijk ver goed af(duurt wel lang, ik weet niet hoe lang dit moet duren maar ik zat totdatievastliep de stap windows installeren alleen al aan 15 minuten) toen had ik gehad: apparaten installeren, netwerkprogramma's installeren, configuratie controleren, en dan komt bestanden kopieren. en daar looptie vast...
iemand een idee waar het aan ligt/hoe ik dit kan verhelpen?
(ff niet over legaal of illegaal hebben, virtual pc werkt zoals het hoort, en windows xp werkt ook gewoon(op computers waar geen mac op zit, hebben we al voor een aantal computers bij ons hier thuis gebruikt))

bvd

What do you think about Windows installatie blijft halverwege zitten ??

Vote :   

ccc    posted on 19-05-2007 16:38
Is je schijf wel groot genoeg? Klinkt stom, maar dat heb ik ook een keer gehad. Ik installeerde telkens Windows op een partitie die veels te klein was.
Twizz    posted on 19-05-2007 16:40
denk t wel.... heb 12 gb over ofzow, windows 98 kwam iig door de ruimtegenoegtest heen...
User edit by Twizz on 19-05-2007 @ 16:41:13 (100%)
ccc    posted on 19-05-2007 16:41
Ja maar windows 98 is geloof ik maar iets van 100 mb en xp(afhankelijk wel editie) 1 gb.
Twizz    posted on 19-05-2007 16:47
hmmm, ik denk toch dat 12 gb aan de ruime kant is... als je ziet dat de computer van ns opa een harde schijf heeft van 12 gb en daar windows xp op heeft zitten plus iedere dag zo'n 100 foto's en video's van paarden en koeien downloadConfused
Jorrit    posted on 19-05-2007 16:55
(ff niet over legaal of illegaal hebben, virtual pc werkt zoals het hoort, en windows xp werkt ook gewoon(op computers waar geen mac op zit, hebben we al voor een aantal computers bij ons hier thuis gebruikt))

Misschien heeft vista wel een of andere beveiliging hiervoor, als het illegaal is. (en ik neem aan van wel, anders had je deze opmerking nooit gemaakt)
Twizz    posted on 19-05-2007 17:14
huh? wie heeft het hier over vista?
en als je het over xp hebt, ik zeg toch datie het op andere wel doetWinking my eye van compaq tot de goedkope merken
Jorrit    posted on 19-05-2007 17:28
Oh sorry, verkeerd gelezen.
Maar je weet dat illegale zaken hier niet besproken mogen worden, dus de oplossing:
Koop een legale versie van XP, zodat je ook recht heb op bijbehorende service.
Twizz    posted on 19-05-2007 17:46
ik heb ook nooit gezegd dat ik een illegale versie gebruikte is het wel?
als je echt nauwkeurig wilt zijn met gedoe, doe het dan ook echt bijdehand:P
Jorrit    posted on 19-05-2007 17:50
Ehm....

hiermee geef je in mijn ogen gewoon aan dat je een illegale versie hebt, alleen er nooit problemen mee hebt gehad. Of wou je zeggen dat hij wel legaal is?
Twizz    posted on 19-05-2007 18:06
laat maar...

windows 98 denk ik gewoon, dan zie ik over een tijdje nog wel, maar die geeft ook een hoop errors:S
User edit by Twizz on 19-05-2007 @ 18:07:08 (100%)
Twizz    posted on 20-05-2007 16:18
en toen deedie het wel weer opeens:D haha lol windows xp in mac osx 10.3.9:P
Prozei    posted on 21-05-2007 19:56
Poster: T4Twister
en toen deedie het wel weer opeens:D haha lol windows xp in mac osx 10.3.9:P

nu nog een x anders om proberen mac osx op een windows pc
Meistro    posted on 21-05-2007 21:31
heb ik ook gehad,iets met je geheugen ,moet je in de bios shadow ram uitzetetn ofzzo
Twizz    posted on 22-05-2007 20:16
probleem, hij is FOCKING SLOOM...(tja de mac g3 is ook niet al te snel, maar dit is nogal erg sloom) en als ik fl studio installeer die beneden(waar ik nu op computer) wel werkt, doetie het boven niet. hij staat er wel op, maar wil niet opstarten(geeft ook geen error of iets). ik meende in de installatie ff iets te zien van een error met icon te zien, maar dit kan ik nergens terugvinden(ik ben nog steeds op zoek naar een installatielogboek...) weet iemand een oplossing... want nou begin ik toch egt weer terug te verlangen naar windows omdat ik daar alle programma's voor heb(binnekort komt er hardware, dan zal alles grotendeels voorbij zijn). misschien volledig xp installeren? en hoe moet dit dan?
W.i.M    posted on 22-05-2007 20:39
Tja, natuurlijk wordt het sloom... Eerst emuleer je windows en dan draai je daar ook nog programma's mee. Dat zal zeker niet snel gaan.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 23-05-2007 00:17
Poster: T4Twister
...misschien volledig xp installeren? en hoe moet dit dan?

Gewoon de DVD erin en opnieuw opstarten van die DVD....

Kies een partitie waarop je hem wilt installeren en de rest gaat vanzelf. Altijd wel gelijk even een update draaien zodat je alle veiligheids dingen hebt.
Let the BASS be louder
ccc    posted on 23-05-2007 10:42
Ook aan te raden vind ik zelf altijd eerst de partities te verwijderen en dan nieuwe te maken.
rob1n    posted on 23-05-2007 11:25
volledig xp installeren op een mac? dat kan alleen met de nieuwe generatie mac's. Zal op je G3 niet gaan lukken, helaas!
Twizz    posted on 23-05-2007 14:51
Poster: Lead

Gewoon de DVD erin en opnieuw opstarten van die DVD....

Kies een partitie waarop je hem wilt installeren en de rest gaat vanzelf. Altijd wel gelijk even een update draaien zodat je alle veiligheids dingen hebt.

werkt niet, start dan niet op

en h oe doe je de partities verwijderen?

Poster: rob1n
volledig xp installeren op een mac? dat kan alleen met de nieuwe generatie mac's. Zal op je G3 niet gaan lukken, helaas!

ja in die situaties bedoel je dus met bootcamp, ofniet?
User edit by Twizz on 23-05-2007 @ 14:52:30 (69%)

This is an old Topic

No new postings for 6.564 days.
 Post CommentThat would be 218.8 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

148 Users online: 30 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 59.767
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.732.719