Poster: the-melody
check en luister
Beatmatchen moet je nog wel op oefenen, maargoed ikzelf ook dus no worries. Dat kom wel:D Maar verder moet ik zeggen dat ik erg aan het genieten ben van je mixLet ook op je geluidsverschillen, naar drop the pressure zit er wel een groot verschil in.
Hoe noemt dat nummer op 0:31:06?
check en luister
Beatmatchen moet je nog wel op oefenen, maargoed ikzelf ook dus no worries. Dat kom wel:D Maar verder moet ik zeggen dat ik erg aan het genieten ben van je mixLet ook op je geluidsverschillen, naar drop the pressure zit er wel een groot verschil in.
Hoe noemt dat nummer op 0:31:06?
Poster: JasperVC
Dus even voor de duidelijkheid, met beatmatchen bedoel je de beats perfect gelijk zetten toch he ??
Luister dan naar dit:
http://djbirt.com/
Poster: Dj-RK
Beatmatchen is 2 nummer even snel maken
En goed zetten op de tel
En dat is in dit filmpje niet altijd even goed
Ehm. Waar zie jij een filmpje ??
Je moet gewoon op de play toets drukken
Poster: Dj-RK
Ja is waar
zat even in de war met een filmpje wat ik net gezien had... van Nawijn Hee Jumpen
Maar je snapt wat ik bedoel het beatmatchen daar gaat niet helemaal vlekkenloos
Op dat nummer, ik vind het maar troep, beats lopen niet gelijk, en tonaal klinkt het ook niet. Dan vind ik jou mix toch wel beter.
Kijk, moest ik er staan. Je nummerkeuze maakt bij mij veel goed, je neemt rustige nummers en daar hou ik van. Je overgangen zijn ook rustig, dus niet te druk. Kortom dat je nog niet als de beste kunt beatmatchen zou me niet zozeer interesseren, kzal het mss wel vernoemen maar dat is het dan. Bij mij hoef je dus niet af te doen
Kan ik met deze mix op een fuif verschijnen?
Laat ons zeggen een fuif van 500 man
Kheb al 2 afspraken voor zo'n fuif, dusjah
Poster: dj_lightzone
ik ben erg onder de indruk over deze mix , zeker als ik het dan vergelijk met je vorige mixjes. ik hoor weinig fouten.
ook best vet dat je nu al voor zo'n groot publiek mag gaan draaien, het is mischien een beetje vroeg maar slecht kan het iig niet zijn he.
nog veel succes met draaien
Poster: Ghost-Andries
effe luisterenen amai 500man is veel voor een beginnende DJ vind ik
jij bent goe bezig
Poster: Bastian
voor 500 man kan je ook ontzettend op je bek gaan
maargoed veel oefenen dus!