Pioneer EFX 500 / Korg Kaoss Pad 2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RenéKuppens    posted on 13-05-2007 20:07
Hallo DJ Resource Members.

Ik zit met een Probleem.
Ik ga een Effectenbox aanschaffen maar weet niet welke ik moet nemen.

Pioneer EFX 500 / Korg Kaoss Pad 2

Ik heb van beide heel veel informatie.
Maar kan gewoon geen keuze maken.

Nou zou ik graag van mensen die een van deze 2 hebben willen weten waarom ze voor de Korg of de Pioneer zijn gegaan.

Alvast Bedankt

Ps. Wil je alleen reageren als je ooit met een van beide hebt gespeeld en niet omdat je bijv. Pioneer zo vaak ziet staan Winking my eye

What do you think about Pioneer EFX 500 / Korg Kaoss Pad 2 ??

Vote :   

the-melody    posted on 13-05-2007 20:09
De pioneer heeft een best goede reputatie, toen ik hem had was hij zeker goed en niks op aan te merken. Keus van effecten genoeg voor mij en alles is erg duidelijk en overzichtelijk. Alleen is het even zoeken achter het in en uitgangsvolume te vinden. Verder is het ook wel ff wennen in gebruik. De korg kaoss pad heeft dan weer langs de andere kant voor mij een pluspunt vanwege dat je alles manueel met je vinger kunt instellen, iets wat je met de pioneer niet kan. Verder (denk ik) dat de korg niet met namen maar met nummers werkt. Ik zou voor de korg gaan in jou optie, vanwege het manuele gebeuren met je vinger.
RenéKuppens    posted on 14-05-2007 17:40
Niemand verder?
soundcollector    posted on 14-05-2007 17:45
eerlijk gezegd zou ik voor de kaos pad 3 gaan...
Waarom niet? Hij is trouwens even duur als de efx 500

De efx is ook makelijker in bediening...
Hiermee bedoel ik: de efx is veel overzichtelijker en makelijker om eens snel snel te gebruiken. De kaos pad moet je echt eerst mee werke voordat je hem kan gebruiken.

Meer weet ik er niet over te zegge want kheb ze nog maar allebij 1 keer kunnen teste...
GR
Twizz    posted on 14-05-2007 17:47
voor producing korg pk2/3 voor dj'ing de 500fx zou ik zeggenWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.683 days.
 Post CommentThat would be 222.8 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

266 Users online: 140 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 28.625
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.922.170