Ik ben Jeffrey. Ik ben 13 jaar en woon in Eibergen K ben net nieuw hier..
Ik heb nog geen complete dj set, maar die komt er zo snel mogelijk aan. Het enigste wat ik aan dj gear heb is: - Reloop RMX-40 BPM - Reloop RH 3100 PRO koptelefoon
Ik draai bij een Jeugdhonk in Eibergen/Gelderland. Voor de rest nog niet heel veel.. Je moet toch ergens beginnen,of niet dan?
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel
What do you think about Ik ben nieuw hier.. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je doet er verstandig aan hoor met je gear.. Je hebt nu in ieder geval een mixer waar je een tijd mee vooruit kunt, dit is beter dan dat je allemaal goedkoop spul koopt waar je later spijt van krijgt
Ik wou als cd spelers Numark of ook Reloop.. Eerst wou ik Tabletops maar nu ga ik voor Twin cd spelers.. Misschien iemand tips? Ik heb een budget van tussen €200 - €300 voor de cd speler.
Een vaste stijl heb ik eigenlijk niet.. Maar meestal zal het top 40 zijn of Jumpstyle. Geen hardcore of Nederlandse piraten of zoiets dergelijks. Maar qua prijs is een twin goedkoper en past dus beter in mijn budget. Maar als een van jullie misschien voor €300 euro of minder 2 enkele cd spelers heeft mag dat ook.
Maar iemand nog suggesties voor een mooie 19" flightcase? Graag 2 delen. Want k wil het in 2 delen vervoeren. 1 deel voor Versterker, Tuner van draadlose mic. en nog wat opberg mogelijkheden. En het andere deel voor Cd speler en mixer.. Dan is het makkelijker voor mij te vervoeren.
Kijk trouwens ook maar eens op marktplaats en dergelijke sites, daar staan vaak aantrekkelijke advertenties op.
User edit by robbert on 14-05-2007 @ 16:53:27 (12%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community