Ik heb vorige week een live stream op mijn site gezet. Er zijn verschillende Dj's die op mijn site hun set live willen streamen. Op het moment ben ik aan draaien, ik hoop dat jullie het een beetje leuk idee vinden. Graag jullie reacties, bedankt!
Groot nadeel: je kunt tijdens het luisteren, niet de rest van de site bekijken. En dat dan de muziek blijft door streamen. Want die stopt telkens als je een button boven aan aanklikt. Is nogal een minpunt.
Precies... en ik zou meer informatie op je site zetten. En mischien iets met sponsoring gaan uitdenken o.i.d. dan verdien je er ook nog wat aan. Of zeg ik nou stomme dingen.
Nee ik hoef geen sponsoring op mijn site.. ben niet op winst uit namelijk, en mijn site wordt nou ook weer niet zo heel veel bezocht. Dus vind maar is iemand die je wil sponsoren. Het is puur gewoon een site met informatie over mij, net als iedere andere dj dat heeft.
Misschien wel ja maar moet eerst nog even de puntjes op de i zetten. Daarna zal ik kijken of er nog andere dj's willen, een hiphop/urban dj zou wel leuk zijn aangezien er nu alleen nog maar club/house dj's op staan.
(De deejays die er nu op staan zijn trouwens bekenden van mij, vandaar dat zij er wel al op staan..)
User edit by Aemilius on 12-05-2007 @ 21:47:13 (58%)
blijf het een mooie site vinden, vet werk! en streams zijn nu offline dus kan ik niet testen
wel een beetje onduidelij vind ik het dat je op je eigen site ook stuff van andere dj's plaatst. Kan je beter een soort 'crew' site maken met die shit, en aemilius.nl voor jezelf houden
Iets van 0,0018 cent per luisteraar, per nummer met een minimum van rond de 500 euro per jaar.
This is an old Topic
No new postings for 6.700 days. Post CommentThat would be 223.3 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.