Haha helaas gaat het niet om de beats gelijk te laten lopen, nog sterker, het beatmatchen komt pas later

Zodra je eerst een goede platenkeuzen hebt en de nummers goed bij elkaar te laten passen ga je het echte mixwerk doen.
Verder ga je ook een beetje luisteren naar je nummers zodat je ze goed kent en ondertussen bedenk je al wanneer je hem zou kunnen mixen, zodat je de mooie stukjes hoort en de 'overbodigen' stukken van de track weg laat.
Maargoed even over de mix, het is maar dat ik echt benieuwd ben wat je ervan hebt gemaakt maar als ik zo het begin hoor merk ik een verschrikkelijk belangrijk punt waar je voortaan op moet letten, je pitch!!
Deze staat vééls te laag, soms mix ik zelf jump boven de 8% (gaat dus soms moeilijk met sl's maarja dan maar even inhouden).
Dit klinkt lekker vlot en laat je mix goed knallen en zo blijven de mensen op de dansvloer vanwege o.a. de vele afwisseling!
Dan verder, je gooit bij tranceballers met de melodie al het volgende nummer erin, ook heel fout.
Wat ik meestal doe in een mix, ik pak een punt dat het nummer net vet word (nou zou ik die tranceballers zowieso niet als begintrack nemen) en knal hem dan erin en daarna kun je gelijk aan het mixen gaan.
Als laatste wil ik nog even zeggen dat je soms nogal onverwachts nummers erin mixt maarja ik zou zeggen, veel oefenen en je ziet vanzelf het resultaat!