Final scratch 1.5 probleempje...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Madie    posted on 11-05-2007 13:34
dag mensen,
ik heb me final scratch versie 1.5 overgekocht, na wat opstart probleempjes heb ik hem aan de praat gekregen alleen is er 1 probleem,

op een van mijn platen spelers doet hij het niet, (finalscratch dan, gewone vinyl is geen probleem. )
hij vind de plaat wel, calibraten lukt allemaal, zelfs al ik gewoon met de plaat scratch zieje hem ook bewegen in Traktor, alleen is er helemaal geen geluid en ook op mijn mengpaneel brand nog niet eens 1 ledje van het kanaal..... 
heb alle aansluitingen gecontroleerd, zou het misschien kunnen dat mijn line output van de scratchamp kapot is ? of is er (hopelijk) een klein probleempje ergens ?

hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem...

bedankt alvast !
Groetjes Madie

What do you think about Final scratch 1.5 probleempje... ??

Vote :   

Twello    posted on 11-05-2007 16:57
je hebt hem toch wel eerst getest voor het kopen? dan kan de line-output natuurlijk niet kapot zijn...
Madie    posted on 12-05-2007 13:01
Poster: Twello
je hebt hem toch wel eerst getest voor het kopen? dan kan de line-output natuurlijk niet kapot zijn...

ja hij zei dat alles goed functioneerde bij hem, heb jij zelf ook FS ?
Luxx    posted on 12-05-2007 15:42
je hebt em dus niet getest gewoon blind gekocht... dat is niet zo slim. als je zoiets koopt moet je ALTIJD uit testen
www.mothermusic.nl
Gery    posted on 12-05-2007 16:49
probeer eens een ander kanaal op je mengpaneel.
anders ga je er maar mee etrug naar de vorige eigenaar en vraag je of je he kunt zien werken op zijn installatie...
DJ - Producer

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

226 Users online: 109 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 18.141
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.711.532