- Ik heb de break verlengd. - De strings vervangen door een pad. - En na de break heb ik een piano toegevoegd om het wat voller te laten klinken.
Ik heb al goeie reacties gekregen van mensen. Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
What do you think about [T] House - Funky Tunes (Final Version) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vind hem echt super klinken.. Veel beter zonder die strings van eerst. Nu is hij zeker niet meer slaperig nu is hij lekker uplifting Zeker geslaagde productie.. Ik zou hier mee verder gaan
Zo, maar dat is een lekkere beat zeg :D Echt lekker! Alleen, een opmerking, ik zou die strings in het begin, dus het 1e wat er bij komt, iets langer uit laten faden en misschien de laatste toon zacht door laten lopen naar de volgende keer dat hij klinkt. Anders hoor je alleen de beat en vind ik het een beetje leeg eerlijk gezegd!
No new postings for 6.711 days. Post CommentThat would be 223.7 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.