Wil jij de nieuwe B-Life resident worden (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

poppunt    posted on 10-05-2007 18:51

Poppunt, TMF en Bacardi zijn op zoek naar dj-geweld voor het nieuwe programma DJ’s@Home, the competition.  Je maakt kans op 15 minutes of fame op TMF, dankzij Bacardi speel je op Ten Days Off en Pole Pole Beach, je kan een professionele Pioneer dj-set winnen ter waarde van €5000 en een stek veroveren als B-Live resident! 

Poppunt zet ook zijn schouders mee onder dit project met masterclasses en persoonlijke coaching. 

Meer info voor een keer op de site van TMF: www.tmf.be

Griets,

Poppunt

What do you think about Wil jij de nieuwe B-Life resident worden ??

Vote :   

NielsR    posted on 06-06-2007 20:49
is juist op tv geweest de eerste dj was goed maar de tweede vond ik echt niks de 2 sets staan nu al online en daar kun je ook stemmen op de site is de voor mij betere dj de rechtse

site

Sammow    posted on 06-06-2007 20:53
die eerste was übervet, die 2de had een HP van 50 jaar oud en draait als mijn oma Happy, laughing
NielsR    posted on 06-06-2007 21:21
Poster: Sammow
die eerste was übervet, die 2de had een HP van 50 jaar oud en draait als mijn oma Happy, laughing

die tweede had niet eens een mixer met fatsoenlijk eq en zijn genre was trance/jump , hij heeft maar een trance plaat gespeeld en geen jump en dan speelt hem ook nog put your hands op 4 detroid die plaat heeft iedereen nu al gehoord en voor zon wedstrijd niet echt inovatief.
Van die eerste zou ik de tracklist wel eens willen weten hier is zijn filmke 1 track weet ik al pletter-some polyphony
User edit by NielsR on 06-06-2007 @ 21:22:37 (9%)
Gery    posted on 07-06-2007 20:23
hm, die rechter op de site is idd stukken beter, dit wetende dat hij nog maar 8 maand bezig is, knap.

over algemeen:
- tijd is beperkt, waarom ene plaat zo lang laten doorspelen? iets sneller mixen en dus meer palten had wel leuk geweest.
- acapella's gebruiken is leuk ma ge moet ook nie overdrijven LOL
- wat hebben ze alle twee met gazebo? Tongue
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 6.550 days.
 Post CommentThat would be 218.3 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

140 Users online: 22 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 47.663
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.784.178