Poppunt, TMF en Bacardi zijn op zoek naar dj-geweld voor het nieuwe programma DJ’s@Home, the competition. Je maakt kans op 15 minutes of fame op TMF, dankzij Bacardi speel je op Ten Days Off en Pole Pole Beach, je kan een professionele Pioneer dj-set winnen ter waarde van €5000 en een stek veroveren als B-Live resident!
Poppunt zet ook zijn schouders mee onder dit project met masterclasses en persoonlijke coaching.
Meer info voor een keer op de site van TMF: www.tmf.be
Griets,
Poppunt
Poster: U-Vinyl
Ze hebben mijn idee gejat!!
Poster: Gery
ehm, is een mix van 12 minuuten niet wat kort
Poster: MD
Ik denk niet dat ze jouw idee hebben gejat.
DJ's@home is in België al enkele keren op tv geweest.
En ook al enkele jaren geleden...
Poster: barthawk
dit is zeker alleen voor belgen ofnie..??
Poster: MD
Ik denk niet dat ze jouw idee hebben gejat.
DJ's@home is in België al enkele keren op tv geweest.
En ook al enkele jaren geleden...
Poster: poppunt
Poppunt, TMF en Bacardi zijn op zoek naar dj-geweld voor het nieuwe programma DJ’s@Home, the competition. Je maakt kans op 15 minutes of fame op TMF, dankzij Bacardi speel je op Ten Days Off en Pole Pole Beach, je kan een professionele Pioneer dj-set winnen ter waarde van €5000 en een stek veroveren als B-Live resident!
Poppunt zet ook zijn schouders mee onder dit project met masterclasses en persoonlijke coaching.
Meer info voor een keer op de site van TMF: www.tmf.be
Griets,
Poppunt
Poster: fettibamba
naast davidov is peter luts ook nog een jury lid dus de dance is ook wat vertegenwoordigd
maar ik heb de clip op tv gezien en de hoofdprijs is echt wel zalig ne djm 800 2 cdj 1000 mk3 en ne hdj 1000