Vraagje over beatport
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MuffHouse    posted on 09-05-2007 22:08
Beste dj resourcers,

Sinds vanmiddag ben ik aangemeld bij beatport, aangezien ik "nog" geen creditcard heb maar deze wel aan ga vragen ben ik alvast begonnen met het selecteren van diverse nummers (naar crate sturen). Nu kom ik na 6 nummers bij een bepaald nummer en ik krijg de volgende melding:

Territory Restricted

One or more of the items you've selected for purchase are unavailable in your territory:
Tracks:
 This Is Miami - Original Mix

Wat is hier het probleem?

What do you think about Vraagje over beatport ??

Vote :   
MrCotino    posted on 09-05-2007 22:12
Dan is het nr nog niet uit in nederland. En kan jij hem dus ook niet downloaden.
Terwijl die in een ander land misschien wel al uit is....
MuffHouse    posted on 09-05-2007 22:19
Weet je het zeker? want als ik "royksopp - what else is there (trentemoller remix)" probeer geeft hij dezelfde melding terwijl dit nummer toch al een geruime tijd uit is en overal gedraait wordt?

Release: 12-12-2005 (om precies te zijn)
User edit by MuffHouse on 09-05-2007 @ 22:20:36 (20%)
djmamo    posted on 09-05-2007 22:42
ik heb het ook wel eens, volgens mij moet je dan een x aantal platen gekocht hebben om "de" platen te kopen die "exclusief" zijn.
www.moonentertainment.nl
sonik    posted on 09-05-2007 22:45
Bepaalde labels, met name Engelse labels zoals Ultra,Wall of Sound en XL, willen hun muziek exclusief voor hun eigen land houden, daarom kun je 'n track als die van Royksopp niet downloaden bij Beatport. Dus gewoon kijken of het op 'n ander label is uitgebracht.

Op trackitdown.net heb ik trouwens wel tracks van Royksopp gekocht, misschien kun je het daar proberen.

This is an old Topic

No new postings for 6.714 days.
 Post CommentThat would be 223.8 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

251 Users online: Lead & 41 Guests (209 Unknown)
Pages generated today : 93.181
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.645.479