Zo weer terug van weggeweest. Dåre staat voor Gekte. De remix is door mij zelf gemaakt.
Info File: Name: Dåre Genre: Minimal-House Tempo: 128BPM Software: Fruity Loops Studio 7
[Als er 'gecheckt' word, graag wel een vervolg reactie]
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [T] Lukaz - Dåre (incl. Remikz) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb ze beiden geluisterd, maar ik snap er niets van :p Ik begrijp het ritme van minimal niet echt en het lijkt naar mijn idee of alle beats door elkaar heen lopen.. Sorry maar aan mijn reactie heb je niet echt iets denk ik :/
Greetz!
User edit by Steev on 09-05-2007 @ 19:10:27 (100%)
Ik heb 'Dare' en 'Dare Remikz' beluisterd; dit is namelijk mijn genre wel! Ik vind de hoge pieptoon niet zo geslaagd om eerlijk te zijn In de remix zit wel een leuk stukje dat me doet denken aan Extrawelt(weet niet of je me kan volgen?In ieder geval Extrawelt zeker is beluisteren!!) Ik had het graag wat 'agressiever' gehad. Is mijn gevoel natuurlijk maar. Voor de rest enkel maar bewondering!Doe zo verder
User edit by rekord on 11-05-2007 @ 08:26:18 (100%)
Dank je.. Ik heb dit nummer naar mijn gevoel ook niet afgemaakt, ik had de track iets meer body willen geven en de bassline meer power d.m.v een extra synth ofzo.. Waarom ik dit niet heb gedaan? omdat deze 2 nummers in iets van 4 uur zijn gemaakt met een demo van FL7 daarom kon ik dit niet opslaan en later verder gaan.
(btw Playa #69 en Weil Sie Über Sind zijn ook met dezelfde demo gemaakt)
User edit by jannickv on 20-05-2007 @ 20:36:37 (100%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.