Het jog-wheel van de Pioneer 800mk2/1000mk2+ is gewoon erg lekker om mee te 'werken'. Daarnaast vind ik dat ze alle 2 lekker solide aanvoelen, overzichtelijk, en alles zit waar het moet zitten.
Poster: Jer-E
het blijft een moeilijke keuze wat je neem ik zal even een aantal verschillen neer typen:
voordelen pioneer: cdj 800/1000
jogwheel
overzichtelijkheid
discotheek standaar
lekker groot
stevig
makkelijk in gebruik
voordelen denon: s3500
effecten
sampler
vinyl modes mixen
vinyl modes scratchen
je platter draait mee
wat je je moet besseffen is dat pioneer tog de club standaard is en dat pioneer heel lang in zijn waarde blijf zou je willen stoppen met draaien.
wat ook belangrijk is is dat pioneer gewoon heel makkelijk in gebruik is en niet zo stampvol gestompt is met knoppen en de garantie van pioneer is heel erg makkelijk.
persoonlijk zou ik voor de pioneer gaan omdat ik altijd al met deze gedraait heb ik heb ook met de denon gedraait maar ik vin deze tog minder fijn aangezien ik een snelle mixer ben.
maar wat je zeker moet onthouden is wat ramon al vertelde over de pioneer teven geld dat solide ook voor de denon.
zowieso zou ik er ook eens goed over nadenken want het gaat toch om een een bedrag van een dikke 1000 euro.
voor speakers zou ik gewoon een hifi set of een home cinema set nemen denk er wel aan dat er een protect functie in zit zodat mog je bijv je hoge tonen een keer tever open draaien of je effecten verkeerd gebruiken dat dan niet heel je speakers verot zijn. denk dan bijv aan een merk als
sony phillips harman en kardon. vaak heb je ook hierbij gelijk al speakers.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.