Poster: DALIQUE
hmm,
JUMP
nee
Poster: DALIQUE
Euhm, ik kan natuurlijk gewoon zeggen dat het me genre niet is, maar dat is niet echt een uitleg :P
Omdat ik het gewoon veels te progressief, commercieel vind. Het is echt zo'n hype, wat in is, en onder sommige van ons ben je 'cool' als je van jump houdt, maar dat terzijde. Het wekt schaamtegevoelens in me op als er een groepje staat te 'JUMPEN'. Dat rare spastische gespring :P. En daarnaast vind ik het gewoon helemaal geen 'sfeer' hebben, het heeft geen gevoel, inhoud. Het is gewoon een bass. met wat 'springende veren' geluidjes, en dat heet dan muziek..
Maarja, ik vind het geen probleem ofzo dat jij er van houdt. Ik bedoel ieder zo zijn soort muziek tochDaarom ben je denk ik ook hier gekomen, en wij allemaal
Zelf heb ik er niets mee, maar dat kan natuurlijk.
Maarja blijf veel oefenen en oefenen, werkte het heel veel anders toen je met cd's draaide? En op wat voor spelers draaide je, kan het er niet zo goed uit je filmpje opmaken.
Laters
Poster: FrankieV
Dude niet lullig bedoeld, maar ik zie geen zak!
Poster: maveg
Ow zijn het vershillende nummers dan? :P
Poster: JasperVC
Ja
Eigenlijk is dit een compliment, je zegt eigenlijk, ik hoor niet dat er een overgang omdat hij zo perfect is
Poster: Steev
Oh my god, wat vinden je ouders hiervan als je dit draait?
[edit] Sorry, maar van alles bij elkaar wordt ik niet veel wijzer :'(
Poster: Dj-RK
Jasper.
Ik heb een paar tips.
Als je Jump draait is iets heel gevaarlijk het heet namelijk OERSAAI
Je ben een beginner en dat snap ik ook wel. Maar je doen 8 Min over 2 nummers.
Dit moet je in 2 minuten doen.
Verder weet ik dat je graag van je laat horen maar w8 gewoon een paar weken en neem het fatsoenlijk op. met je pc.
En een topic als eerste mix met cd's en dan 2 nummers is ook weer zoiets..
Ik heb de eerste 2 al gelijk lopen voordat ik ben begonnen.
Dan kun je sneller door mixen.
Maar goed Tot je volgende mix dan maar..
Poster: dj_lightzone
toen je je overgang begon draaide je je camera weg, had dit een rede?
Poster: foOze
hij ging zelf jumpen...
Poster: dj_lightzone
of zn oma deed de overgang stiekem voor hemwe hebben hem door!