[M] (Filmpje) Mijn eerste mix met cds (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 08-05-2007 20:49
Halloo,

Hier mijn eerste mix met cd's. Wou recorden met pc, maar ik moet eerst nog wat kabels gaan kopen. Dus heb ik het maar met slechte kwaliteitsfototoestel gefilmd.
Zeg even wat je er van vind. Het zijn maar 2 liedjes die heel mooit bij elkaar passen (vind ik toch)

http://www.youtube.com/watch?v=JzCN_JotKfI

Tracklist:
Dj Yoeri - Fuck On Cocaine
DJ Dark-E - Tranceballers

What do you think about [M] (Filmpje) Mijn eerste mix met cds ??

Vote :   

FrankieV    posted on 08-05-2007 21:39
Dude niet lullig bedoeld, maar ik zie geen zak!
Luxx    posted on 08-05-2007 21:40
idd ik zie ook geen hand voor ogen... ofjawel.. het lijkt op een hand voor ogen.. !! :P

ik ken de nummers niet echt dus hoor geen overgang niet. ook door slechte kwaliteit geluid valt er weinig verschil te horen. of helemaal niet.
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 08-05-2007 22:15
opzich zie ik het en hoor het wel goed, alleen dit vind ik echt zonde.
8 minuten over 2 nummertjes, je mixt weliswaar later de 1e track eropnieuw in maar als je jump mixt kan je het best zo snel en vlot mogelijk mixen, dit klinkt ook vele malen beter!
Twizz    posted on 08-05-2007 22:22
lol filmpje is related to lief klein knoijntje

wel leuk...
Dalique    posted on 09-05-2007 00:50
hmm,

JUMP

nee

AndersHJ    posted on 09-05-2007 06:58
Poster: DALIQUE
hmm,

JUMP

nee

Hmm

WRM NIET Confused
Dalique    posted on 09-05-2007 09:06
Euhm, ik kan natuurlijk gewoon zeggen dat het me genre niet is, maar dat is niet echt een uitleg :P

Omdat ik het gewoon veels te progressief, commercieel vind. Het is echt zo'n hype, wat in is, en onder sommige van ons ben je 'cool' als je van jump houdt, maar dat terzijde. Het wekt schaamtegevoelens in me op als er een groepje staat te 'JUMPEN'. Dat rare spastische gespring :P. En daarnaast vind ik het gewoon helemaal geen 'sfeer' hebben, het heeft geen gevoel, inhoud. Het is gewoon een bass. met wat 'springende veren' geluidjes, en dat heet dan muziek..

Maarja, ik vind het geen probleem ofzo dat jij er van houdt. Ik bedoel ieder zo zijn soort muziek tochHappy, laughing Daarom ben je denk ik ook hier gekomen, en wij allemaal Winking my eye

Zelf heb ik er niets mee, maar dat kan natuurlijk.

Maarja blijf veel oefenen en oefenen, werkte het heel veel anders toen je met cd's draaide? En op wat voor spelers draaide je, kan het er niet zo goed uit je filmpje opmaken.

Laters
Nvie    posted on 09-05-2007 11:32
Poster: DALIQUE
Euhm, ik kan natuurlijk gewoon zeggen dat het me genre niet is, maar dat is niet echt een uitleg :P

Omdat ik het gewoon veels te progressief, commercieel vind. Het is echt zo'n hype, wat in is, en onder sommige van ons ben je 'cool' als je van jump houdt, maar dat terzijde. Het wekt schaamtegevoelens in me op als er een groepje staat te 'JUMPEN'. Dat rare spastische gespring :P. En daarnaast vind ik het gewoon helemaal geen 'sfeer' hebben, het heeft geen gevoel, inhoud. Het is gewoon een bass. met wat 'springende veren' geluidjes, en dat heet dan muziek..

Maarja, ik vind het geen probleem ofzo dat jij er van houdt. Ik bedoel ieder zo zijn soort muziek tochHappy, laughing Daarom ben je denk ik ook hier gekomen, en wij allemaal Winking my eye

Zelf heb ik er niets mee, maar dat kan natuurlijk.

Maarja blijf veel oefenen en oefenen, werkte het heel veel anders toen je met cd's draaide? En op wat voor spelers draaide je, kan het er niet zo goed uit je filmpje opmaken.

Laters

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Draai vooral geen jump omdat het een 'hype' is (jammer genoeg). Verder kan ik helaas ook niet veel in het filmpje zien (infrarood camera op de noordpool of zo ). Daarnaast sluit ik me bij bastian aan dat je in dit genre beter je overgangen kort kunt houden, zeker voor mensen die geen fan van het fenomeen jump zijn worden die nummers na een tijdje oersaai.

Veel blijven oefenen, oefenen en nog eens oefenen is mijn advies Happy, laughing
AndersHJ    posted on 09-05-2007 11:44
Ik draai helemaal geen jump omdat het een hype is. Ik hou er gewoon van, juist zoals ik van electro hou. Dus zeker niet voor de hype, waarom zou ik dat doen? Toen ik dit draaide was ik zo gelukkig , dat wil toch zeggen dat ik ervan hou...
Het genre geeft me gewoon een goed gevoel. En al die jumpers vind ik ook overdreven hoor ... Het gaat om de muziek bij mij.
En zeker een goede tip die ik ga opvolgen: Oefenen

Thanx m8s

AndersHJ    posted on 09-05-2007 11:46
Poster: FrankieV
Dude niet lullig bedoeld, maar ik zie geen zak!

Zoals ik een beetje liet merken in mijn post: Het gaat hem om de muziek. Ik heb anders geen record toestel, ga  vanmiddag achter die kabels en dan kan ik recorden met pc
OneSixty    posted on 09-05-2007 13:01
toen je je overgang begon draaide je je camera weg, had dit een rede?
maveg    posted on 10-05-2007 12:34
Ow zijn het vershillende nummers dan? :P

AndersHJ    posted on 10-05-2007 17:44
Poster: maveg
Ow zijn het vershillende nummers dan? :P

Ja
Eigenlijk is dit een compliment, je zegt eigenlijk, ik hoor niet dat er een overgang omdat hij zo perfect is

Bastian    posted on 10-05-2007 17:47
mensen hebben eigendunk
afijn laten we maar even ontopic gaanWinking my eye
Luxx    posted on 10-05-2007 18:42
Poster: JasperVC

Ja
Eigenlijk is dit een compliment, je zegt eigenlijk, ik hoor niet dat er een overgang omdat hij zo perfect is

eh... ja of de geluids kwaliteit (?) was zo slecht dat je het niet KON horen
www.mothermusic.nl
Steev    posted on 10-05-2007 19:36
Oh my god, wat vinden je ouders hiervan als je dit draait?

[edit] Sorry, maar van alles bij elkaar wordt ik niet veel wijzer :'(
User edit by Steev on 10-05-2007 @ 19:40:15 (100%)
AndersHJ    posted on 10-05-2007 21:39
Poster: Steev
Oh my god, wat vinden je ouders hiervan als je dit draait?

[edit] Sorry, maar van alles bij elkaar wordt ik niet veel wijzer :'(

WTF begin jij over mijn ouders. Zeg gewoon wat je ervan vind. jongen toch. En bij die laatste commentaar... Zien jullie niet dat dat voor te lachen was ---> Dit teken betekent toch plat liggen van het lachen dacht ik zo.
En bastian, Laat ik maar even ontopic gaan ... En dan komt er niets Als je ontopic gaat kan je ook even je mening geven.

Sorry dit moest er even uit. Ik ben beginner, ik heb geen pioneer of denon, ik heb geen recordtoestel, ik had een kabel te weinig en ik heb dit gewoon gefilmd met mijn camera.
RenéKuppens    posted on 10-05-2007 21:49
Jasper.

Ik heb een paar tips.
Als je Jump draait is iets heel gevaarlijk het heet namelijk OERSAAI
Je ben een beginner en dat snap ik ook wel. Maar je doen 8 Min over 2 nummers.
Dit moet je in 2 minuten doen.
Verder weet ik dat je graag van je laat horen maar w8 gewoon een paar weken en neem het fatsoenlijk op. met je pc.

En een topic als eerste mix met cd's en dan 2 nummers is ook weer zoiets..
Ik heb de eerste 2 al gelijk lopen voordat ik ben begonnen.
Dan kun je sneller door mixen.

Maar goed Tot je volgende mix dan maar..

AndersHJ    posted on 11-05-2007 06:44
Poster: Dj-RK
Jasper.

Ik heb een paar tips.
Als je Jump draait is iets heel gevaarlijk het heet namelijk OERSAAI
Je ben een beginner en dat snap ik ook wel. Maar je doen 8 Min over 2 nummers.
Dit moet je in 2 minuten doen.
Verder weet ik dat je graag van je laat horen maar w8 gewoon een paar weken en neem het fatsoenlijk op. met je pc.

En een topic als eerste mix met cd's en dan 2 nummers is ook weer zoiets..
Ik heb de eerste 2 al gelijk lopen voordat ik ben begonnen.
Dan kun je sneller door mixen.

Maar goed Tot je volgende mix dan maar..

ok Thanx !!!
foOze    posted on 11-05-2007 19:30
Poster: dj_lightzone
toen je je overgang begon draaide je je camera weg, had dit een rede?

hij ging zelf jumpen...
OneSixty    posted on 11-05-2007 20:12
Poster: foOze

hij ging zelf jumpen...

of zn oma deed de overgang stiekem voor hem we hebben hem door!
foOze    posted on 11-05-2007 20:15
whehehe vertel et ze maar hoor *hihi*
Bastian    posted on 11-05-2007 20:21
 we dwalen weer eens af...:P
AndersHJ    posted on 11-05-2007 22:34
Poster: dj_lightzone

of zn oma deed de overgang stiekem voor hem we hebben hem door!

EHA, EHAHA

LooooL

Men oma is toevallig miss dj van 1854 en kan wel een sterk jumpplaatje draaien hoor !!!
Moest je men oma horen kun je je voeten niet meer stilhouden. JUMPEN GA JE DOEN !!!
Bastian    posted on 11-05-2007 22:48
Oké dit topic gaat helemaal nergens meer heen, en jump was er in 1854 nog lange niet dusja

251 Users online: Lead & 41 Guests (209 Unknown)
Pages generated today : 93.193
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.645.491