Poster: Xitrate
Dus, als poepen sexen is, wat is dan sexen in het belgisch?
Poster: MD
Voor de Nederlanders:
Zot begrijpt toch iedere Nederlander?
Ik sta er soms van verstelt dat jullie sommige woorden niet begrijpen.
Dat komt waarschijnlijk omdat dat voor ons zo gewoon is...
Ik doe altijd mijn best om Algemeen Nederlands te praten op het forum.
Maar als er een woord is dat je niet begrijpt van om het even welke Belg, dan kan je het toch gewoon even vragen?
Voor de belgen:
Zot begrijpt toch iederen ollander?
ksta der soms va versteld da gulle sommege woorde ni begrijpt.
Ma da komt waarschijnlijk gewoon omda wij da zo gewoon zijn eh
kdoe kik altijd mijn best om Algemeen Nederlands te klappe op et forum.
Mo aster e woord is dagge ni versta van om et eve welken Belg dan kunde da toch gewoon efkes vrage?
Poster: MaxvEck
De voertaal van dit forum is toch gewoon Nederlands...omdat ik dat Belgisch geblaten niet kan lezen/begrijpen.
Poster: U-Vinyl
Waarom maken we niet gewoon een taaltje die dj alleen begrijpen! Het is een mix van Belgisch en Nederlands. Wellicht wordt dit dan ook als keuzevak optioneel op scholen en het zou moeten heten:
Belglands of B'olanders
NIET KIJKEN NAAR PROBLEMEN MAAR OPLOSSINGEN!
Waarom maken we niet gewoon een taaltje die dj alleen begrijpen! Het is een mix van Belgisch en Nederlands. Wellicht wordt dit dan ook als keuzevak optioneel op scholen en het zou moeten heten:
Belglands of B'olanders
Belglands of B'olanders
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.