Een korte eigen review.
Bouwkwaliteit:?
Zeer robuust, faders zijn van ongekent goede kwaliteit, vooral de cross-fader. ?( veel hogere kwaliteit dan bij DJM-400 en DJM-700 ). ?Effecten scherm is net zo aanraak gevoelig als die van een iPhone ( met andere woorden zeer goed ).?
Alle Dial's, switches en Headphone Cross-fader zijn van hoge kwaliteid kunststof dat heel fijn om aan te raken is. ?
Bediening:?
Bedienen van parameters van effecten is een hele nieuwe ervaring op de mixer. ?( zelfs EFX-1000 is er niets bij ) ?Het lijkt gewoon of je op een sampler aan het werk bent. ?( wat heerlijk is ). ?Met fader curve ben ik nog niet helemaal bezig maar heb het gewoon uitgeprobeert om te kijken hoe het allemaal werkt, en kan zeggen dat het zeker goed van pas kan komen. ?
Geluidkwaliteid:?
Is heel anders dan ik had verwacht. ?Op alle mixers staat wel: great/awesome sound quality, ?maar echt vergeleken met DJM-400 en DJM 700 heeft deze toch een stuk scherper en voller geluid. ?
Effecten:
Daar draait het groteneels om bij deze mixer, Effecten: ?EN Damn?

?wat zijn er toch achterlijk veel mogelijkheden, gewoon te gek. Enige reden volgens mijn dat er Send & return op de mixer zit is voor mensen die niet met touchscreen om kunnen gaan. Echo's, filters, flangers is standaart zooi, maar er zijn effecten die op geen enkele andere mixer voorkomen en die zeer vervrissend, zoals mijn niuwe favoriet: RAIN. ?
Eind beoordeling: ?
Eigenlijk hetzelfde als die van AboutDJ, ?meesters en closest thing you get to the godfather of DJ mixers ( SVM-1000 )?