DJ Emotion
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Emotion    posted on 18-01-2005 14:34
Bij deze ff voorstellen:
IK ben DJ Emotion 34 en kom uit Almere (Pioneer b.v. staat bijna bij mij voor de deur )
Ruim 20 Jaar in de DJ "Hobby" scene. Altijd met Vinyl gewerkt maar sinds 3 jaar 100% CDJ 1000 addicted. Daarvoor 1 jaar met de CDJ100 (Dit was mijn introductie met CD mixen).
Main Style: Trance, maar draai ook geregeld Club/House/Newdisco sets
Op website www.djemotion.nl vind je verdere info.....
Ik ken DJ Lead al geruime tijd via de Mixfreaks en heb hem laatst nog ontmoet op DJ EXPO 2004. Had nu dus eigenlijk zoiets van "Kom moet me nu maar eens aanmelden"

Greetz,

DJ Emotion.

What do you think about DJ Emotion ??

Vote :   

Lead    posted on 18-01-2005 14:59
Welkom hier :D... eindelijk (hehehe...)
Let the BASS be louder
W.i.M    posted on 18-01-2005 18:20
Hi DJ-Emotion,

welkom op djresource....

Ik krijg zelf ook nog de mailtjes van mixfreaks al ben ik nooit echt
actief geweest met het reageren op mails.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
DJ-Emotion    posted on 18-01-2005 19:11
Ach ja, als ik de tijd heb en er komt iets intressants voorbij...... dan laat ik mijn stem horen.. maar das ook niet vaak hoor..
Lead    posted on 18-01-2005 19:39
De gedachte en berichten in de mixfreaks lijst zijn in de afgelopen 2 jaar behoorlijk veranderd. Het blijven de zelfde met goede opmerkingen, maar veel mensen zitten er puur om het slurpen van alle mixen....

Ieder zijn goed recht natuurlijk waarom je van een bepaald mailinglist lid wordt...
Let the BASS be louder
DJ-Emotion    posted on 19-01-2005 22:18
Poster: Lead
De gedachte en berichten in de mixfreaks lijst zijn in de afgelopen 2 jaar behoorlijk veranderd. Het blijven de zelfde met goede opmerkingen, maar veel mensen zitten er puur om het slurpen van alle mixen....

Ieder zijn goed recht natuurlijk waarom je van een bepaald mailinglist lid wordt...

Inderdaad
siim    posted on 22-01-2005 22:30
its me!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

231 Users online: 34 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 83.044
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.850.162