Poster: Lead
...
Maar de CDJ-800 heeft het Jog WheelHet wordt inderdaad wel kiezen : MP3 + effecten = de CDJ-200 en als je wilt scratchen (of gewoon als je toch geen mp3 gebruikt) kies je een cdj800, ietsje duurder, maar dan heb je wel dat jogwheel...
...
Poster: Jorrit
jaja,
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13639
introprijs van € 579,00 best redelijk...
Poster: WimPoster: Lead
...
Maar de CDJ-800 heeft het Jog WheelHet wordt inderdaad wel kiezen : MP3 + effecten = de CDJ-200 en als je wilt scratchen (of gewoon als je toch geen mp3 gebruikt) kies je een cdj800, ietsje duurder, maar dan heb je wel dat jogwheel...
...
Ik ben benieuwd waar de meeste voor kiezen.... Als ik moest kiezen dan wist ik het wel, en liet ik de CDJ-200 in de winkel staan. Scratch en een jogwheel zijn toch wel heel belangrijk voor een cd-player en MP3 die kan ik wel missen. dan maar minder tracks op een cd.
maarja, zo heeft ieder zijn eigen keus
Poster: MadSteven
en inderdaad, mp3 vind ik onzinnig: het wordt erg onoverzichtelijk om snel naar trackje 53 te gaan. Hoewel er wat voor valt te zeggen dat je ook maar 30 nummers op een mp3 cd kwijt kan van 8 minuten ieder. Maar toch.
Poster: MadSteven
...en inderdaad, mp3 vind ik onzinnig: het wordt erg onoverzichtelijk om snel naar trackje 53 te gaan.
Ik ben het helemaal met je eens...
Maar om snel naar Track 53 te gaan is geen probleem : Hou de TRACK-SEARCH (next track) knop ingedrukt en draai aan het jogwheel(werkt ook met knop voor previous track
)
vernieuwend is WEL dat je, als je de CUE knop ingedrukt houd (gebruikt hem als cue-stutter), de CDJ-200 doorloopt als je tegelijkertijd de PLAY knop indrukt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.