revolution!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

IcyRamon    posted on 04-05-2007 23:13

Ik had graag met wat vrienden naar defqon gewilt, we hebben helaas alleen geen kaartjes :S. Nu zat een vriend van mij laatst wat op internet rond te kijken en had hij iets gevonden van een 'revolution feest' wat hem super vet leek. Nu heb ik zelf net ook even zitten kijken en heb ik de site van het feest gevonden, www.revolutionfestival.nl. Ik heb even op de site gekeken en dit concept lijkt mij eigenlijk ook wel zwaar relax.

Probleem is nu alleen dat hun spullen zijn gestolen en het feest zo niet door kan gaan. Hierom vraagt de organisatie hulp bij het opzoeken van de spullen. Je kan dan zelfs een leven lang gratis kaartjes voor party's winnen :P. Weet iemand toevallig al meer over dit feest of dat er al vordering is, of dat ze hun spullen al terug hebben of iets over de inbraak?

What do you think about revolution! ??

Vote :   

Lead    posted on 04-05-2007 23:37
Natuurlijk een triest verhaal, maar als je zolang met een concept bezig bent mag ik aannemen dat je wel een backup maakt :s

Maar inbraak is erg vervelend. Ik hoop dan ook dat door het publiek maken van die bewakingsfilm de dader herkend en aangegeven wordt.

Ik had nog niet van dit festival gehoord, weet dus inhoudelijk over het evenement niets. Ze waren nog niet zo ver met hun promotie denk ik want dit feest zie ik nog nergens op een party kalender staan.
Let the BASS be louder
dj-bouzie-wouzie    posted on 13-05-2007 14:04
Hey, Ik heb net ff die site bekeken en de site van de organisator http://www.unique-concepts.nl En ik moet wel zeggen dat die gasten er echt alles aan doen om hun spullen terug te vinden. Vind dat wel mooi om te zien.

Van de week waren ze op de radio bij rickopstelten en hoorde ze daar over het feest dat nu waarschijnlijk niet door kan gaan. Volgens mij heeft de bewakingsvideo nog niet echt veel opgeleverd. Jammer genoeg.
Luxx    posted on 13-05-2007 14:24
tof concept. wel echt een schoft die dervandoor gaat met alle spullen.
www.mothermusic.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.694 days.
 Post CommentThat would be 223.1 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

174 Users online: 113 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 172.142
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.691.057