Misschien een hele gekke vraag.........maar wat gaat er nou precies met deze site gebeuren?
en ken ik geen inlog naam krijgen.......wheeeeeeeee hehehehe
en komt deze site ooit echt online? kennen jullie um niej als djresource zetten want deze site is rete snel zoals ik het zo zie :D bye bye
** Koene **
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about Wat gaat er gebeuren ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heel cool hoor gasten, heel mooi en SNEL, egt heel flex, vooral voor die lompe langzame comp van mij, zo blijft het leuk om te posten enz, heel relaxt:o
hehehehe.... een doerak... eh... tja... eh...
Wat is een doerak...
De dikke van Dale geeft de volgende omschrijving van dit woord :
doe?rak (de ~ (m.), ~ken/~s) - deugniet
Tja, spreekt voor zich denk ik 8)
Door een ingeving voor een beetje extra opvulling had ik een extra menu voor op de frontpage in gedachte. en 2 minuten later stond hij er... Zie op de mainpage bovenaan. ook interactief zoals het linkermenu.
Text is niet leesbaar op mijn resolutie en vind het een beetje dubbel op.... Dattie interactief is is cool, net zoals de rest van de site dus :D
Maar goed idee voor DVJ-X1 toch ??
Op de mainpagine zou het wel kunnen als de letters net een tikkie groter zijn... maar om dit altijd boven iedere pagina te zetten lijkt met ietsjes minder.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.