Poster: dj_lightzone
is natuurlijk een leuk concept (vooral voor de klant) , maar heeft dit niet meer nadelen dan voordelen?
voor familie of vrienden zou je het nog gratis kunnen doen , maar voor mensen die je niet kent toch niet? (dus ik denk dat je dat ook niet wil)
dus je wild ook nooit je uitgegeven geld terugverdienen ? lekker concept....
Poster: the-melody
Op het moment draai ik ook maar voor een cd bon, of een bak bier bij wijze van spreken. Dit doe ik om gewoon zoveel mogelijk boekingen te kunnen krijgen en naamsbekendheid. Eens dat ik wat heb opgebouwd begin ik geld te vragen. Zo denk ik erover en lijkt me toch best verstandig.
jeetje patrick, je lijkt wel zo'n nepturk!
als ik bij iemand zou gaan draaien "mag" dat toch ook niet?
Poster: tranceMischien vat je dit grof op. Maar voor zulke kereltjes als jou betaal ik belasting, woont vervolgens lekker thuis. En vangt lekker elke maand zijn uitkering doet niks en kan toch lekkere apparatuur kopen. Ik vind dit zo zielig! Ga gewoon aan het werk man!
Kortom ik sta helemaal niet achter hetgene wat je doet!
Poster: ciderke
Wat bedoel je hier nu mee?
( ik ben z'n broer)
Poster: ccc
Wat grappig. En jij woont in Belgie en hij in Nederland.
Poster: ccc
Ben jij zo iemand die liever luiert en een uitkering krijgt inplaats van werkt?
Poster: patrick-allen
@ Olaf: Waarom zou dat niet "mogen?" Hoe weet je dat?
Poster: patrick-allen
Ik wist dat die vraag ging komen, de staat heeft me afgekeurd en ik doe minimaal 16 uur vrijwilligerswerk.
@ Olaf: Waarom zou dat niet "mogen?" Hoe weet je dat? En volgens de pas aangepaste wet, ergens ook te lezen, wordt een DJ als artiest gezien en dan zitten er weer regeltjes aanvast, maar weet niet hoe dat in België is.
Maar ik zie dat er vreemd op regereageerd wordt, het is dus vrij uniek, dat is ook de bedoeling. Natuurlijk ga ik ooit ook geld vragen misschien.
Maar ik doe het dus echt alleen voor de lol
Poster: djmamo
oke, het is natuurlijk niet leuk als je word afgekeurd, maar werk je nu als vrijwillige dj om niet je uitkering te verliezen of ben je bang dat je dan een herkeuring krijgt en goed gekeurd word? en dus wel (weer) echt moet gaan werken.
en waarom word je anders niet pro dj, kun je mooi nu tijd en geld in stoppen.
Poster: Jorrit
Mag ik zo onbeleefd zijn te vragen waarom jij die uitkering hebt, en wel kan DJ'en?