Poster: ccc
Ik geloof zelfs al ongeveer 10. Precies weet ik het niet.
Persoonlijk zou ik niet een mixer kopen die al zo'n leeftijd heeft. In de loop der jaren zijn er zeker mixers uitgekomen in dezelfde prijsklasse die beter zijn. Gewoon omdat de techniek verbeterd is.
Poster: Dj_Fantasy
Ok iedereen is nu bezig over mengpaneel + cd-spelers.
Ik neem aan dat in de 2500 euro ook geld is inbegrepen voor versterker + speakers?
Poster: fettibamba
ik zou een djm 800 kopen en dan maar 2 cdj 200 in de plaats van de cdj 800,
want ik vind het mengpaneel toch belangrijker dan de cd spelers en de 200 is ook al heel degelijk.
Poster: Ghost-Andries
ik vind het eigelijk allebij even belangrijk ma das ieder zijn keuze hé
Poster: fettibamba
Ja ik vind nu ook niety dat je maar cd spelers van jb systems moet gaan halen maar die cdj 200 zijn ook al zeer degelijk en ik gebruik in mijn mixes meer de opties op mijn mixer dan bv de opties op mijn cd spelers
Poster: Jer
Ga ook even wat testen bij winkels in de buurt dan moet je er wel uitkomen
En anders mag je het ook naar mij storten :P
Maar tussen de djm 600 en nuo5 zou ik nuo 5 nemen, en tussen de nuo 5 en djm 800 de djm 800.
Maar het zijn allemaal top mixers dus en foute keus zal je niet echt maken dat heb je meer met budget gear!
Succes
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.