ik ben een beginnende DJ en wat voor een booth kunt ge daar mee kope. ik zou wel graag kieze voor pioneer want daar hoor ik heel veel goede reacties van zoals cdj-800 enzo dus wat zou gij aanrade voor mij.
What do you think about Wat te doen met 2500 euro ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik geef D-fekt wel gelijk dat 2500 euro een groot budget is om mee tebeginnen. zoals we al in andere topics over gehad hebben, weet je zeker dat je draaien leuk vind.
zo ja, kun je het gewoon doen. zo nee, denk nog even na. of begin met een klein dj setje
alle een echt beginnede DJ ben ik niet een jaar gelede had ik een heel gewone 2de hands set maar die was versletedus nu zou ik een andere willen en ik zou het een beetje willen verder zette haha
3x cdj-800mk2 is wel wat veel voor te beginne denk ikik ga eerst eens beginne met 2x cdj-800mk2. maar 2x cdj-800mk2 en djm-600 of djm-400 is ook al goed denk ik
Doe dan maar de 400, toch wel wat beter dan de 600 (niet zo mooi imo, maar das maar een kleintje om rekening mee te houden) + je bespaart je een hoop geld. En daar zou het in de eerste plaats bij mij omgaan
amai, 16 jaar oud en al een budget van 2500 euro... niet slecht. Ik hoop alleen dat je wel goed de waarde inschat van 2500 euro, veel mensen moeten hier lang voor werken eer je dit bij mekaar gespaard hebt.
Poster: Ghost-Andries dat wist ik niet dat djm-600 al 5 à 6 jaar bestaatalle da kan ik toch uit uwe zin afleiden
Ik geloof zelfs al ongeveer 10. Precies weet ik het niet. Persoonlijk zou ik niet een mixer kopen die al zo'n leeftijd heeft. In de loop der jaren zijn er zeker mixers uitgekomen in dezelfde prijsklasse die beter zijn. Gewoon omdat de techniek verbeterd is.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.