Poster: robertkennis
even een klein oftopic vraagje, maar t heeft wel met cd's te maken.
Ik ben al een tijdje op zoek naar witte cd's. Ik weet dat EMTEC ze heeft,maar is dit goede kwaliteit?
Ik zie de bekende dj's altijd met witte cd's....is dit enkel om hun nummers die erop staan ( meestal 1 tot 3 ) beter te kunnen lezen? Vind het een stuk netter in mijn cdmap staan namelijk
Poster: baath
philips heeft ze ook maar dat zijn er voor bedrukking
Poster: Lead
Je kunt wel CD-R's gebruiken voor pro doeleinden, alleen zorg altijd dat je op je PC een backup houd.... Kan ook je redding zijn mocht er ooit iets met je CD map gebeuren.
Ik zal NOOIT meer Philips CD-R's kopen/gebruiken. Ik heb het meegemaakt dat ik na een dagje demo-en de CD uit de CD speler haal een 75% van de datalaag glijdt er zo vanaf, ik hield een transparant schijfje plastic over. Nog een geluk dat die troep niet IN de CDJ bleef hangen.
Nee, ik hoef geen Philips meer...
Poster: Renzis
@ cody
4x branden is niet goed hor,dan blijft de laser net iets te lang stil staan om goed audio te kunnen branden, beter doe je 10 of 12 x speed, word uiteindelijk beter.
Poster: DJ_IVI-R
ik schrijf alles op BENQ met dataguard.. nog nooit problemen gehad..
Poster: Renzis
@ cody
4x branden is niet goed hor,dan blijft de laser net iets te lang stil staan om goed audio te kunnen branden, beter doe je 10 of 12 x speed, word uiteindelijk beter.
Poster: sjefkuh
Als je op 48x brand en je hebt ondertussen msn of zo aanstaan is de kans groot dat je nummers gaan overslaan.
Poster: DJ_IVI-R
ik brand aan alle snelheden, meestal 8 en toch geen verschil merkbaar met 48X hoor
is eerder een principe,of het zal in ons hoofd zitten..