Koptelefoon kapot tijdens draaien (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Julemac    posted on 28-04-2007 04:28
Ik moest gisteren avond draaien, en na een uurtje brak een oor van mn koptelefoon af en bungelde alleen aan het draadje. ( heb een pioneer HDJ 1000 nog maar 1,5 jaar oud ). ik even in de stress omdat ik dus geen koptelefoon meer had, en moest 15 min wachten tot een maat van me zijn koptelefoon kwam brengen.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad of ervaring of iets mee?

What do you think about Koptelefoon kapot tijdens draaien ??

Vote :   

robbert    posted on 29-04-2007 12:04
Heb een keer gehad dat de hoofdtelefoon afbrak aan een draaipunt. Gelukkig is met tape alles tijdelijk te maken Winking my eye
Jorrit    posted on 29-04-2007 12:57
Ik heb wel eens midden in een avond gehad dat er een schanier doorbrak ja, toen heb ik de schelp eraf getrokken en ben ik met 1 schelp verder gegaan.... ging ook nog wel :P
Julemac    posted on 29-04-2007 16:50
ja die van mij bungelde alleen nog aan het draadje.
durfde em er niet af te trekken, miss kan ie nu nog gemaakt worden nl.
maar gelukkig ging een maatje van mij de zijne halen.
dus moest ik ook ff met 1 schelp draaien is idd wel te doen
Francessco    posted on 29-04-2007 17:29
Twee keer gehad dat niet de koptelefoon, maar de ingang van de koptelefoon op het mengpaneel kapot ging. Altijd leuk als mensen van licht/geluid achter je langslopen als je in je CD-map aan het snuffelen bent en vergeten dat er ook nog een snoer van een koptelefoon over de vloer lag.

Beide keren maar overgegaan op het mixen zonder koptelefoon, wel met monitor, maar altijd leuk om je Cue-points te zoeken. Happy, laughing
djmarcelm    posted on 29-04-2007 18:09
heb altijd een extra mee!!

en ik geloof dat op mijn residentie 1 ligt van me en in de auto

je headphone is gewoon een essentieel onderdeel waar je niet zonder kunt
dus altijd iets van een back up hebben!!
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
djjw    posted on 29-04-2007 18:11
Poster: Francessco
Beide keren maar overgegaan op het mixen zonder koptelefoon, wel met monitor, maar altijd leuk om je Cue-points te zoeken. Happy, laughing

Ceu-points zoeken op je monitor...?
Jer-E    posted on 29-04-2007 19:43
Poster: Jorrit

Ik heb altijd m'n HD-25 bij me, dan heb je geen reserve meer nodig :P

je weet maar nooit ik heb std een technics rpdj 1210 en als reserve een stanton nu hoop en denk ik ook dat die technics ni snel kapot zou gaan :P
maja je weet maar nooit
voor het zelfde geld valt mun tas uit de auto op de snelweg glijd hij door de regen van het viaduct af op de snelweg eronder en rijd er een wals van de wegwerkzaamheden overheen en wordt hij gelijk onder het nieuwe asvalt gestopt. en dan ben ik tog blij dat ik een reserve in mun dashbordkastje heb :P (A)
the-melody    posted on 29-04-2007 19:44
hahahahahaha jerry toch:p
Julemac    posted on 29-04-2007 19:48
ahahaha jerry :D ja zo zie maar jorrit het kan zomaar gebeuren dat je HD 25 toch kapot gaat

This is an old Topic

No new postings for 6.725 days.
 Post CommentThat would be 224.2 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

257 Users online: 34 Guests (223 Unknown)
Pages generated today : 1.518
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.530