Ok DJ FT,
Ik heb je set beluisterd man. Je tracklist ziet er lekker uit. Ik hou zelf van Hardstyle/ Hardcore/ Oldstyle (toch favo.

) maar ook Trance/ Techno/ Club/ House/ Electro/ Dance.... best veel stijlen dus.

Dat ik je tracklist zag dacht ik aan een mix van ongeveer 25 min/ 30 min.
WOOOOT

46 min?? Np, zal er voor gaan zitten

Tracklist:
D-Block & S-te-fan - Keep It Commin
- MOOOOOI openingsnummer. Vond de overgang goed. Je liet alleen bij 4.30 min Keep It Commin te lang doorlopen. gevolg: dubbele klanken die niet bij elkaar pasten.
Brennan and Heart - Revival X
- 7.42 min: Dubbele beat, jammer. De overgang kon verder goed.
Deepack - Speakerfreaxz
- 12.10 min: Dubbele beat. Echt jammer, het valt te veel op waardoor overgang verpest wordt.
Headhunterz - The Sacrifice
- 15.54 min: Weer een dubbele beat. WEL goed hersteld
.
Donkey Rollers - Strike Again
- 20.42 min: Snel dub beat hersteld. Volgens mij zat je pitch er hier een klein beetje ernaast. Maar kleinigheidje
Zany & Tatanka - Front 2 Back
- 25.55 min: Absoluut goed ingemixed!
Misschien klein tipje. Gooi je 2e plaat er niet meteen vol (qua geluid, schuif half open) in. Dan valt ie minder hard in het nr en klinkt het wat natuurlijker.
Mr. Puta - Green Stuff
- 31.11 min: Dub beatje, hersteld.
The Pitcher - Control
- 34.23 min: Overgang is op zich goed, alleen de beat van Catchin up overruled te veel ( te hard ingegooid) . Klinkt geforceerd. Heerlijk nr dat wel

Max Enforcer - Catchin Up
- K....Dit leek nergens op
. Probeer m op een ander stukje van de plaat in te mixen misschien..
JDX - Goddamn Bitch
- Volgens mij begint ie bij 40.29 min, maar kon het moeilijk horen. (Das een goed teken) Daar gaat ie lkkr maar 1 minuut later wordt het een puinhoop. Te veel geluiden door elkaar heen, erg druk. Nummers lopen niet synchroom, hoor ineens een beat van Forentic. Einde van de overgang was wel weer netjes.
Dj Zany - Forentic
- Einde

Nogmaals, de nummers waren heerlijk. De dubbele beats is iets waar je goed op moet oefenen maar dat red jij

. De lengte van de mix is wel iets wat me opviel. Hardstyle is harde muziek waarbij ik toch wel van een heftig spel hou qua mixing.
Dat miste ik. Probeer de hoogtepunten van een nummer op te zoeken en die te mixen. Zo is je mix levendig en HARD met hier en daar een break.
Hey bedankt dat ik m mocht luisteren. Ik ben benieuwd naar meer

Greetz Mon