Elements of life ===> Flop (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NielsR    posted on 25-04-2007 16:27
Ik heb juist gehoord op de radio dat tiesto 2 van de 3 concerten aflast in breda voor de elements of life show omdat hij nog maar bijna genoeg tickets heeft verkocht voor 1 concert!
De nummer 1 dj is precies niet meer zo populair

What do you think about Elements of life ===> Flop ??

Vote :   

the-melody    posted on 26-04-2007 16:58
Poster: Tekhead
Respect ?? No way, Respect voor Cor Fijneman, dat is het brein achter deze feek dj
  hier gepost. En ik vertrouw tekhead genoeg om hem 'na te praten'.
RenéKuppens    posted on 26-04-2007 17:07
Poster: the-melody
hier gepost. En ik vertrouw tekhead genoeg om hem 'na te praten'.

Uh.. Tiësto is zijn baas..

En er zitten veel meer mensen achter Tiësto

Dennis is denk ik een van de Breinen ook wel bekend als DJ SL (een van de producers van zijn nummers)

Hier Wat BIO over hem
the-melody    posted on 26-04-2007 17:10
dus je geeft zelf toe dat tiesto fake is?:D
RenéKuppens    posted on 26-04-2007 17:11
Dat geeft hij zelf al jaren toe

TIESTO is een BEDRIJF

En Thijs het winst oog merk als je het zo moet omschrijven

the-melody    posted on 26-04-2007 17:12
:') dat weten we dan ook weer, waarom heb ik dan heel dat typwerk vericht Verklaart ook alles dat hij van stijl is verandert etc.
RenéKuppens    posted on 26-04-2007 17:15
Omdat ik dacht dat jullie wel door hadden dat tiesto niet alles zelf zou doen..

Hij bedankt zelfs Dennis persoonlijk tijdens de Tmf awards 2006 in nederlandWinking my eye
Collin    posted on 26-04-2007 17:38
Poster: Hansje

Hoe weet jij dat?
Waar haal je die informatie vandaan?

hij lult wel meer uit z'n nek

Tiesto heeft alles goed voor elkaar , zijn muziek en zijn mixen zijn gewoon goed

over mening valt niet te twisten
the-melody    posted on 26-04-2007 17:39
Hahahaha ik lach me ff dood, geef dan argumenten dat ik altijd uit me nek lul of zeg gewoon niks

Ik ga een discussie aan waarin ik me mening verdedig, als je het niet kunt hebben dat ik je favoriet afzeik dan is dat jou probleem en niet het mijne. Maar mensen moeten eens achter kijken en zoals ik al eerlijk zei ze oude albums vergelijken met de nieuwe(ISOS 1 tov ISOS 5).
User edit by the-melody on 26-04-2007 @ 17:40:38 (100%)
Twizz    posted on 26-04-2007 17:39
heeft thijs(of hoe heette tiesto ook alweer) die cd zelf samengesteld?
Collin    posted on 26-04-2007 17:41
Poster: the-melody
Hahahaha ik lach me ff dood, geef dan argumenten dat ik altijd uit me nek lul of zeg gewoon niks

Ik ga een discussie aan waarin ik me mening verdedig, als je het niet kunt hebben dat ik je favoriet afzeik dan is dat jou probleem en niet het mijne. Maar mensen moeten eens achter kijken en zoals ik al eerlijk zei ze oude albums vergelijken met de nieuwe(ISOS 1 tov ISOS 5).

kijk effe terug na je verleden JONAS VERDICKT
the-melody    posted on 26-04-2007 17:42
haha dat is het VERLEDEN wat ACHTER ME LIGT DJ COLLINBOSFGRAAF, een mens verandert. Het is niet omdat ik toen een dikke blaaskaak ben, dat ik er nu geen spijt van heb en terug normaal wil gaan zonder leugens. Denk daar maar ff over naWinking my eye
Kijk he, ik heb niks tegen Tiësto, integendeel. Ik ben enkel ervan overtuigd dat hij vroeger veel beter was en zen vroegere stijl me meer aansprak dan nu de verzameling van house/techno/trance dat hij draait. Ik heb het mss wel op een agressieve manier gezegt maja.
User edit by the-melody on 26-04-2007 @ 17:50:14 (100%)
rebounce    posted on 26-04-2007 18:11
ik moet the melody daarin bijtreden. Zijn style vroeger was met meer hart en ziel. Nu is het een te grote commerciemachine geworden.

Andere dj's ( dave lambert etc ) zijn ook al jaren bezig zonder dat ze volledige kledijlijen etc opzetten.

Tiesto is in mijn ogen meer een popster dan DJ.
Het is hem grotendeels te danken dat dj zijn als hobby zo populair is geworden ( vooral dan voor de mensen die trance etc graag horen )
Voor vele ( vooral nederlandse ) jongeren is hij een idool;

Ik moet hem minder al doch ik respect heb voor hem. Maar zoals reeds gezegd ligt zijn style van nu mij veel ( ! ) minder dan vroeger.

edit @ dj collin bosgraaf : ik denk dat we dat  incident ivm met verdickt etc  al een tijd gelden afgesloten hebben. Laat het verleden rusten.
User edit by rebounce on 26-04-2007 @ 18:23:59 (24%)
RenéKuppens    posted on 26-04-2007 18:43
Poster: rebounce
Tiesto is in mijn ogen meer een popster dan DJ.
Het is hem grotendeels te danken dat dj zijn als hobby zo populair is geworden ( vooral dan voor de mensen die trance etc graag horen )
Voor vele ( vooral nederlandse ) jongeren is hij een idool;

Hier geef ik je gelijk in maar hij heeft de zelfde weg moeten nemen als alle ander Dj's van nul naar waar hij nu is. En dat neemt niemand hem af en heeft ook nog niemand gepresteerd.

Ik denk dat Dave Lambert niet bekend is bij de mensen buiten de stijl wat hij maakt. Tiesto in tegen deel wel. Hij speelt zich zelf in de KIJKER
rebounce    posted on 26-04-2007 18:54
ik vind dat tiesto een gans andere categorie is dan pak dave lambert. Tiesto is meer commercieel en populair gaan draaien wat zijn style wat verpest ( vind ik  ).

Trouwens er zijn Dj's genoeg die beter en origineler draaien dan tiesto.
Hij is de sound van vroeger verloren.
User edit by rebounce on 26-04-2007 @ 18:56:10 (100%)
RenéKuppens    posted on 26-04-2007 18:56
Ja. Maar het gaat nu even over de 2 persoonlijk. Als dat is wat je bedoeld

Want daarom haalde je hem denk ik aan
RoyBeware    posted on 26-04-2007 18:58
Ik vind Tiesto zijn nieuwe nummers ook wat minder worden. O.a. Dance 4 Life.

zijn nieuwe alubm vind ik wel goed. Er zitten goede progessive trance tracks tussen. Element of life vind ik een lekker nummer. Er zitten een paar minder goede nummer op zijn album maar ik heb er geen spijt van dat ik hem hem gekocht.

Greetz
rebounce    posted on 26-04-2007 19:01
Waarom ik dave Lambert aanhaal?

Hij is veel creativier in style en hij kwam nu opeens in me op.
Verder vind ik dat sommige Dj te weinig credit krijger voor het werk .
neem maar dj shog , tocadisco , the glimmers , les mecs electics , ...
Ikvind hen veel beter draaien dan de grote tiesto
RenéKuppens    posted on 26-04-2007 19:16
Waarom ik dave Lambert aanhaal?

Hij is veel creativier in style en hij kwam nu opeens in me op.
Verder vind ik dat sommige Dj te weinig credit krijger voor het werk .
neem maar dj shog , tocadisco , the glimmers , les mecs electics , ...
Ikvind hen veel beter draaien dan de grote tiesto

Ja dat kan allemaal wel. Maar wat ik wil zeggen is dat Tiësto het wel heeft gemaakt.

En dat wil wat zeggen als je alle goede DJ's op moet gaan noemen dan ben je lang bezig.

En dan kunnen ze allemaal beter zijn. Het publiek bepaald en zijn willen Tiësto waarom(..)voor iedereen verschillend.
rebounce    posted on 26-04-2007 19:21
wat is gemaakt? Je eigen schoenen hebben? Op wat grote feesten mogen draaien?
Eigen tracks?
Ik vindt tiesto niet meer het label van puur 'dj' zijn 'verdient'.
RenéKuppens    posted on 26-04-2007 19:37
wat is gemaakt? Je eigen schoenen hebben? Op wat grote feesten mogen draaien?
Eigen tracks?
Ik vindt tiesto niet meer het label van puur 'dj' zijn 'verdient'.

Nee hij is overal op ingesprongen dat is toch slim. 'Geld verdienen'Winking my eye
david87    posted on 26-04-2007 22:12
het gaat er zelfs nu heviger aan toe dan op het topic denon vs pioneer.

maarja denon is ook gewoon beter
sorry just a joke

ontopic: tiesto kon niet eeuwig aan de top blijven, vind de muziek wel nog altijd goed maar dance music evolueert nu eenmaal, de stijl spreekt tegenwoordig gewoon minder aan en of hij nu draait met vooropgenomen mixen of niet , hij heeft aan de top gestaan en verdient nog altijd goed zijne boterham met wat plaatjes draaien al is het voorop opgenomen

Leoo    posted on 27-04-2007 10:35
Ik denk gewoon niet dat je kunt zeggen dat tiesto slechtere muziek aflevert, want dit is puur een kwestie van smaak. Het is gewoon anders en daar moet je aan wennen. Stel nou dat tiesto was begonnen met het elements of life idee ipv de magik serie, wie weet hadden we dan nu wel de magik serie bekritiseerd?

djmamo    posted on 27-04-2007 12:20
denk dat je naar de techniek moet kijken en niet naar de style die gedraaid word, natuurlijk heeft elke style ook zijn technieken.

maar buiten dat, tiesto is wel de grond legger van de dj cultuur die nu heerst.
ben liebrand heeft er ook wel aan meegewerkt, maar zeker niet zo veel als tiesto.

tiesto heeft alles bereikt wat een dj kan bereiken.
hij heeft unieke dingen gedaan zoals met de spelen, oke hij had toen wel een voor opgenomen set, maar als je voor 6 miljard mensen staat te draaien mag er niets mis gaan.

dit komt trouwens van uit de organisatie van de spelen niet van tiesto.
omdat er een hele groot draaiboek is waar niets in mis mag gaan.

tiesto heeft ook schoenen nou leuk voor hem, carl cox heeft zijn eigen tt naalden.
nou en laat die jongen lekker hun geld verdienen als jij in die positie was zou jij het ook doen, zou je het niet doen dan ben je het domste persoon op aarde.

tiesto's naam levert al geld op en is in amerika een superster aan het worden.
als ik de kans had zou ik het ook doen.

i rest my case 
www.moonentertainment.nl
ArCee    posted on 27-04-2007 14:13
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen fan van Tiesto (meer) ben. Toch mogen we Tiesto best dankbaar zijn, hij heeft qua dance best een pioniersrol gehad en heeft ons land behoorlijk positief op de kaart gezet in de dancescene. Hij niet alleen natuurlijk maar hij heeft een grote bijdrage gelevert. Daar proviteren we allemaal in meer of mindere mate van. Tiesto zijn vroegere werk ten tijden van Gouryella en Forbidden Paradise spraken mij ook meer aan als zijn tegenwoordige werk maar om daar nou de man mee neer te sabelen? Voorlopig heeft hij dingen gedaan die de meeste van ons nooit voor elkaar zullen krijgen........is mijn nederige mening.
Progrezz    posted on 27-04-2007 18:36
Poster: Leoo

en hoe weet jij dat nou weer zo zeker

Als ik een vooropgenomen setje afspeel op een gig, ben ik dan ook goed?

Poster: rickdekoning

ga jij nou nog maar is oefenen jaap, dan spreek ik jou wel als je net zo succecvol bent en net zoveel hebt bereikt als hij..

waar is je respect?

en sinds wanneer staan goed zijn en veel bereikt hebben dmv producties op dezelfde lijn?

Nee sorry, voor zo iemand heb ik geen respect, toch niet als DJ. Als iemand goed produced moet hij ook nog eens heel erg goed kunnen draaien eer ik hem een goede DJ ga noemen. En dat laatste is hij simpelweg niet.

En het strafste van al is dat hij het nog eens lekker gaat zeggen op TV. Moet ik alleen maar wat met effecten spelen en aan knopjes draaien, zegt meneer dan.
User edit by Progrezz on 27-04-2007 @ 18:39:27 (100%)

142 Users online: 83 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 6.426
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.699.817