@ The Melody: Volgens mij voel jij je wel e-r-u-g aangesproken.......
Snotjongen?!
Zullen ze blij mee zijn hier, dat je de replyers hier meteen snotjongens noemt.
Daarbij komt en dat vind ik persoonlijk dat jij als "beginner DJ", zo noem jij jezelf overigens, wel erg uitgesproken bent over dé artiest/DJ/merknaam Tiësto.
De man heeft de dance wereld verandert! Ik ga geen voorbeelden noemen.
Ja, hij heeft nu een andere sound dan 5 jaar geleden, maar misschien, en ik weet het bijna wel zeker, heeft hij ook wel een andere doelgroep gecreëerd voor zijn nieuwe sound!? In plaats van de locale discotheek bij jou op de hoek staat hij nu in zalen in L.A.
Vind je zijn nieuwe album niet goed, niet kopen.
Sterker nog, heb hem zelf ook nog niet gekocht!
Ik koop alleen de dingen die ik indd nodig heb voor het draaien in de club's etc. of wat ik goed vind voor thuis.
Geef je mening, maar ga niet meteen één van de gezichten van dance muziek afzeiken!!!!!!
Poster: the-melody
@leoo: zoek eens mixes op van vroeger van hem. Ik heb hier de eerste magik serie's liggen en die zijn toch wel wat veeeeeeeel beter dan de albums die hij nu maakt/mixes die hij maakt. Vandaar dat ik hem afkraak en terecht in mijn ogen. Ze tracks als flight 643, lethal industry, obsession, dat waren pas nummers. Kunnen we niet zeggen van ze dance 4 life anthem dat de wereld moest imponeren om allen de aids campange te gaan helpen(wat dat was uiteindelijk toch de bedoeling naar mijn mening). Nou sorry maar als ik dat nummer nog maar hoor heb ik medelijden met de afrikanen dat dat hun 'thema lied' is.
@marz-l: boeit dat wat dan?! het is niet omdat er een paar snotjongens(in jou ogen wss) zeggen dat hij suckt dat die gasten geen verstand hebben waarover ze praten. En het is niet omdat jij je een 25 jarige vindt die al aan de bak kan gaan in discotheken dat je de dj's die nog moeten BEGINNEN(ken je wel gok ik) moet afkraken met 'hoe oud zijn die 'dj's wel niet'.