Elements of life ===> Flop (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NielsR    posted on 25-04-2007 16:27
Ik heb juist gehoord op de radio dat tiesto 2 van de 3 concerten aflast in breda voor de elements of life show omdat hij nog maar bijna genoeg tickets heeft verkocht voor 1 concert!
De nummer 1 dj is precies niet meer zo populair

What do you think about Elements of life ===> Flop ??

Vote :   

Jer    posted on 26-04-2007 08:30
Poster: Jorrit
Heerlijk dit weer, echt een Nederlandse mentaliteit volgens mij: Trappen tegen alles en iedereen die meer heeft berijkt dan jou.
Je kan zeuren wat je wil, vooropgenomen sets of niet, hij doet toch iets goed, en het is hard werken voor de man!

Helemaal mee eens!
Marz-L    posted on 26-04-2007 11:34
Poster: Jer

Helemaal mee eens!

Sluit ik me ook bij aan.......
Wat is trouwens de gemiddelde leeftijd hier van de mensen die allemaal "DJ" zijn?!
montoya    posted on 26-04-2007 11:49
aan de reacties te zien onder de 18
dennisdekoning    posted on 26-04-2007 11:54
Ik ga zelf ook naar het concert! Draai zelf meer House en Electro, maar ben een paar keer geweest bij Tiesto in de HMH en The Matrixx. Alleen als hij op de line-up staat is de sfeer al super! En als je zoals hem in het verleden al diverse malen het gelredome vol gekregen hebt, vind ik het knap dat hij nu nog een keer het gelredome vol krijgt!

De show, wordt hoe dan ook weer 1 van de beste van dit jaar... welke andere dj (nl) heeft dit eerder gedaan?
Leoo    posted on 26-04-2007 11:56
degenen die hem afkraken weten keer op keer hun standpunt niet te onderbouwen..
the-melody    posted on 26-04-2007 12:06
@leoo: zoek eens mixes op van vroeger van hem. Ik heb hier de eerste magik serie's liggen en die zijn toch wel wat veeeeeeeel beter dan de albums die hij nu maakt/mixes die hij maakt. Vandaar dat ik hem afkraak en terecht in mijn ogen. Ze tracks als flight 643, lethal industry, obsession, dat waren pas nummers. Kunnen we niet zeggen van ze dance 4 life anthem dat de wereld moest imponeren om allen de aids campange te gaan helpen(wat dat was uiteindelijk toch de bedoeling naar mijn mening). Nou sorry maar als ik dat nummer nog maar hoor heb ik medelijden met de afrikanen dat dat hun 'thema lied' is.

@marz-l: boeit dat wat dan?! het is niet omdat er een paar snotjongens(in jou ogen wss) zeggen dat hij suckt dat die gasten geen verstand hebben waarover ze praten. En het is niet omdat jij je een 25 jarige vindt die al aan de bak kan gaan in discotheken dat je de dj's die nog moeten BEGINNEN(ken je wel gok ik) moet afkraken met 'hoe oud zijn die 'dj's wel niet'.
User edit by the-melody on 26-04-2007 @ 12:13:03 (62%)
BURN    posted on 26-04-2007 12:12
Poster: the-melody
Nou sorry maar als ik dat nummer nog maar hoor heb ik medelijden met de afrikanen dat dat hun 'thema lied' is.

't Ging om aids... niet simply om Afrikanen.

Ben met je eens dat het anthem niet geweldig is. Maar dat hij nu minder goede muziek maakt, mwa, smaken verschillen. Maar los van het produceritem. Als je zijn concerten hoort zoals het surprise event bij Schiphol, of wat hij wereldwijd gewoon doet en hoe hij dat doet. Er is gewoon geen enkele Dj die daar aan kan tippen. En de reden dat hij niet #1 is gebleven is omdat hij laatste jaren meer actief is op continenten die wat minder met het enkelse DJMAG hebbu...
the-melody    posted on 26-04-2007 12:16
Ik bedoelde dan ook de afrikanen die met aids besmet zijn. Smaken verschillen idd, en dat suprise event, ik weet het niet. Mag er nog niet binnen en aan de sets die ik gehoord heb van hem(dance department, love parade, tic, etc) vindt ik dat hij vroeger veel beter was. Ok akkoord geen enkele dj kan eraan tippen wat hij doet, maar is het ook niet omdat hij zo commercieel is dat mensen gewoon maar achter hem aan lopen en op hem stemden? Die indruk heb ik wel als ik de dvd: 'another day at the office'. Zag, ok akkoord toen was hij wel goed maar hoe mensen soms overdreven daarop zoals ff gek worden wanneer hij passeert. Tja sorry maar dat maakt al bekend dat je een commercieel spel figuur geworden bent. Evenals zijn schoenenlijn, pure commercie en het publiek loopt er maar achteraan. Dat nieuwe album elements of life, ik dnek niet dat er veel mensen die dat album kochten , die de oude nummers zoals obsession, theme from norefjell kennen.
rickdekoning    posted on 26-04-2007 12:16
@leoo: zoek eens mixes op van vroeger van hem. Ik heb hier de eerste magik serie's liggen en die zijn toch wel wat veeeeeeeel beter dan de albums die hij nu maakt/mixes die hij maakt. Vandaar dat ik hem afkraak en terecht in mijn ogen. Ze tracks als flight 643, lethal industry, obsession, dat waren pas nummers. Kunnen we niet zeggen van ze dance 4 life anthem dat de wereld moest imponeren om allen de aids campange te gaan helpen(wat dat was uiteindelijk toch de bedoeling naar mijn mening). Nou sorry maar als ik dat nummer nog maar hoor heb ik medelijden met de afrikanen dat dat hun 'thema lied' is.

Die afrikanen zitten vast niet te wachten op jou medelijden, volgens mij probeert tiësto de laaste tijd nummers uit te brengen die niet gewoon puur trance zijn, maar probeert hij te expirimenteren met verschillende stijlen. Vind ik juist tof.

Gewoon niet haten omdat hij meer skills heeft dan jij

User edit by rickdekoning on 26-04-2007 @ 12:18:47 (4%)
the-melody    posted on 26-04-2007 12:19
Hahahaha die is echt goed :') 'gewoon niet haten omdat hij meer skills heeft dan jij :p'. Ik geef toe dat hij meer skillz dan mij heeft, kunnen we niet van jou zeggen!. En die afrikanen moeten niet wachten op mijn medelijden nee, maar ik vind het zielig dat de organisatie met zo'n anthem rondloopt. En dat hij probeert te experimenteren, ok goed maar dat hij het wel goed doet!

edit: leer quoten..
User edit by the-melody on 26-04-2007 @ 12:20:06 (7%)
rickdekoning    posted on 26-04-2007 12:24
Hahahaha die is echt goed :') 'gewoon niet haten omdat hij meer skills heeft dan jij :p'. Ik geef toe dat hij meer skillz dan mij heeft, kunnen we niet van jou zeggen!. En die afrikanen moeten niet wachten op mijn medelijden nee, maar ik vind het zielig dat de organisatie met zo'n anthem rondloopt. En dat hij probeert te experimenteren, ok goed maar dat hij het wel goed doet!

edit: leer quoten..

Hoezo kunnen we dat niet van mij zeggen? loop ik op dit forum bijdehand te doen over een PRO deejay die ook nog de nummer 3 van de wereld is? Ik dacht het niet..

the-melody    posted on 26-04-2007 12:28
Mag ik ff corigeren? Een pro dj die alles heeft geleert van Cor Fijneman. En de nummer 3 van de wereld? Heel die top 100 wordt grotendeels samengesteld door het grote publiek, en niet door een jury zeg maar.. Of met andere woorden: hoe beter je je publiek aantrekt, hoe hoger je scoort. Ok en dat laatste was mss wat hard.
Wat ik met alles wil zeggen is dat hij in mijn ogen vroeger veel beter was en veel betere muziek draaide en ze ook nog eens beter aan elkaar mixte dan nu.
User edit by the-melody on 26-04-2007 @ 12:38:25 (90%)
rickdekoning    posted on 26-04-2007 12:33
misschien, ik vind het in ieder geval nog steeds geen straf naar hem te luisteren.
the-melody    posted on 26-04-2007 12:33
Neen ik ook niet, maar ik zie liever de oudeWinking my eye En sorry voor de harde reactie.
rickdekoning    posted on 26-04-2007 12:37
Ja ja dat zit wel goed met die reacties, een beetje felheid moet mogelijk zijn lijkt mij Happy, laughing
Leoo    posted on 26-04-2007 13:36
Dance4life vind ik persoonlijk ook een verschrikking, maar ik denk dat het deuntje gewoon simpel gehouden moest worden omdat het nummer zo universeel mogelijk moest zijn. Verder is elements of life een kwestie van smaak en ik vind dat zijn producties nog steeds erg goed zijn, maar simpelweg anders van stijl dan flight 643 etc.

Verder vind ik het ''commercieprobleem'' een beetje gezeur, de man heeft succes en daar haalt hij zakelijk gezien alles uit. Bovendien zegt hij niet: vereer me, maar dat doen de mensen toch echt uit zichzelf.

the-melody    posted on 26-04-2007 13:38
Ja maar als je zelf contracten tekend bij Reebok voor schoenen en zelf nog een kledijlijn uitbrengt verknal je het ook zelf een beetje en word je ook commercieel door je eigen schuld in mijn ogen.
En ok ik geef je 100% gelijk dat flight 643 andere stijl is als ze nummers van nu. Maar die stijl sprak me ook aan, had iets anders dan al de rest. Zijn nieuwe stijl niet...
User edit by the-melody on 26-04-2007 @ 13:39:26 (88%)
Luxx    posted on 26-04-2007 14:17
ik vind dat hele tiesto figuur gewoon niks. wat ik hoor van hem vind ik nog zo vet nog niet. ik ben zowiezo geen fan van trance. het gelredome komt gewoon niet vol omdat zijn style minder 'in' is. het is nu veelal dance, house en hard-trance (euro-dance shit van cascada enso )
www.mothermusic.nl
Marz-L    posted on 26-04-2007 15:17
@ The Melody: Volgens mij voel jij je wel e-r-u-g aangesproken.......
Snotjongen?!
Zullen ze blij mee zijn hier, dat je de replyers hier meteen snotjongens noemt.

Daarbij komt en dat vind ik persoonlijk dat jij als "beginner DJ", zo noem jij jezelf overigens, wel erg uitgesproken bent over dé artiest/DJ/merknaam Tiësto. 
De man heeft de dance wereld verandert! Ik ga geen voorbeelden noemen.

Ja, hij heeft nu een andere sound dan 5 jaar geleden, maar misschien, en ik weet het bijna wel zeker, heeft hij ook wel een andere doelgroep gecreëerd voor zijn nieuwe sound!? In plaats van de locale discotheek bij jou op de hoek staat hij nu in zalen in L.A.

Vind je zijn nieuwe album niet goed, niet kopen.
Sterker nog, heb hem zelf ook nog niet gekocht!
Ik koop alleen de dingen die ik indd nodig heb voor het draaien in de club's etc. of wat ik goed vind voor thuis.

Geef je mening, maar ga niet meteen één van de gezichten van dance muziek afzeiken!!!!!!

@marz-l: boeit dat wat dan?! het is niet omdat er een paar snotjongens(in jou ogen wss) zeggen dat hij suckt dat die gasten geen verstand hebben waarover ze praten. En het is niet omdat jij je een 25 jarige vindt die al aan de bak kan gaan in discotheken dat je de dj's die nog moeten BEGINNEN(ken je wel gok ik) moet afkraken met 'hoe oud zijn die 'dj's wel niet'.

the-melody    posted on 26-04-2007 15:28
ja omdat jij ineens zei van 'hoe oud zijn die 'dj's wel niet' en met die 'dj's dacht ik dat je doelde op de minderjarigen hier en die beginnend zijn die snotjongens waren, teminste zo kwam het bij mij over. Verder heb je wel een punt, maar ik blijf bij men mening. Vroeger had die een betere sound.
Devotion    posted on 26-04-2007 16:15
Vooropgesteld: ik ben geen Tiesto-fan meer. Ik vond zijn sound vroeger beter, maar toen was hij niet voor iedereen even toegankelijk. De prijzen die hij in de wacht heeft weten te slepen, hebben er ook voor gezorgd dat zijn stijl zich moest aanpassen aan het mainstreampubliek. Het is wat minder verrassend allemaal, en iets te gelikt geworden. Hierdoor verkoopt het als zoete broodjes bij het grote publiek, maar krabben de echte liefhebbers zich een beetje achter de oren. En je kunt slachtoffer worden van je eigen succes; laten we hopen dat Thijs ons toch nog gaat verrassen...

RenéKuppens    posted on 26-04-2007 16:17
Zullen we maar gewoon zeggen dat nog niemand op de hele wereld het zo ver heeft geschopt als hij en zijn team.

Ik snap het niet altijd dat heen en weer over Tiësto.
Deze man heeft de dance in nederland op de kaart gezet (en waarschijnlijk ver daar buiten ook)

De albums die deze man uitbracht waren eerst beter maar zijn stijl is naar mijn mening veranderd. Vroeger was hij meer 'Trancie' en dat is nou net wat dit jaar niet echt in de smaak valt dus wat doet hij, hij laat invloeden uit andere muziek Culturen combineren met de muziek zo als hij het mooi vind.

Dat is slechter is is denk ik persoonlijk.
Oké Dance 4 Life vond ik ook minder als zijn andere producties maar dit nummers moest toch commercieel worden.
Zijn nieuwe album is ook niet slecht. Maar iedereen verwacht dat die man als maar beter en beter kan worden.. Het is ook maar een mens.
the-melody    posted on 26-04-2007 16:21
Als ik even mag zeiken, alle nummers werden gemaakt om commercieel te worden, teminste dat zijn ze allemaal. En flight 643 is even commercieel als dance 4 life maar toch beter. Dus daar snap ik je punt niet.

Maar iedereen verwacht dat die man als maar beter en beter kan worden.. Het is ook maar een mens.
  Niet beter maar even goed als vroeger, dat verwacht ik ervan.
RenéKuppens    posted on 26-04-2007 16:27
Als ik even mag zeiken, alle nummers werden gemaakt om commercieel te worden, teminste dat zijn ze allemaal. En flight 643 is even commercieel als dance 4 life maar toch beter. Dus daar snap ik je punt niet. 

Het moest toch minder Trancie worden...
het moest afsteken van de rest...

Niet beter maar even goed als vroeger, dat verwacht ik ervan.

Ik hoop dat je bergrijpd dat iemand zijn niveau niet kan vast houden..
Dat is met alles.. Ergens stopt het er bestaat nog niks eeuwigs

Meschien had hij moeten zeggen ik stop op mijn hoogte punt en ga alleen nog maar draaien. Maar ik vind dit een betere oplossing..

In The Dark bijv. is toch weer aanleiding tot een vet nummer De Dirty South RMX en de Carl BS remix maar de Radio Edit vind ik ook niet slecht of zo..
User edit by RenéKuppens on 26-04-2007 @ 16:28:52 (5%)
Hansje    posted on 26-04-2007 16:54
Een pro dj die alles heeft geleert van Cor Fijneman.

Hoe weet jij dat?
Waar haal je die informatie vandaan?

198 Users online: 99 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 13.096
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.487