Mixen van mixcd
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 25-04-2007 09:22
heey
ik zit met un paar goede cd's die al gemixt zijn (ASOT, en wat minder bekende). tegenwoordig worden er veel meer cd's gemixt uitgebracht ipv de losse nr's. nu heb ik op een paar cd's gewoon lekkere nr's staan die ik zelf graag in mixes wil gebruiken. nu is dat een enkel keer nog wel te doen, maar verder is dit lastig.

lopen jullie daar ook wel eens tegen aan? en hoe kan je dat het best mixen?

What do you think about Mixen van mixcd ??

Vote :   

Illusion    posted on 25-04-2007 09:46
Je bedoeld van gemixte cd's?

Moet je niet doen, moet je ook niet zoeken of draaien. Je moet gewoon zorgen dat je extended versions van nummers hebt. Langere versies. Daarmee kun je ze pas goed in een mix verwerken.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Bartjens    posted on 25-04-2007 10:09
Soms is het wel te doen, maar vaak zit er ook een tempo verschil in die mix op de cd. Dus dat kan wel eens lastig worden. Gewoon net als Illusion zegt, zorgen dat je de extended versie krijgt van die nummers.
www.djbrowbeat.com
Renzis    posted on 25-04-2007 10:12
jah dat snap ik, alleen die vind ik lastig te vinden.. en dat hed kandi is dan weer net niet helemaal mijn smaak duss.. is er speciale zaak, waar je cd's met dat soort extended versies kan krijgen?? of online?
Bartjens    posted on 25-04-2007 10:20
Meestal online via de bekende downoad site's zoals beatport, Trax Source, dance-tunes, beatport, 4djsonly e.d.
Maar er is genoeg te vinden op het forum over dit soort site's.
Gebruik anders de search knop eens

Succes
www.djbrowbeat.com
Giallorosso    posted on 25-04-2007 13:23
ja vind het ook jammer dat het meer mixed zijn dan unmixed. er zit niks anders op door te 'loopen'.
ChiellianvanWhod    posted on 25-04-2007 14:25
Ja dat doe ik soms ook wel eens even editen dat het einde wat langer is en de breaks intro etc.
zodat die meer extended wordt.. het orgineel krijg je dan alleen nooit zo natuurlijk:P
maar meestal kan je iets wel vinden. op een site zoals hierbove genoemd.
en anders heel simpel naar de platenzaak in de buurt?
Jori    posted on 25-04-2007 15:00
Ik heb daar ook last van, maar meestal als je een cd koopt met nummers van maar 1 artiest zijn het wel extended versions.
NielsR    posted on 25-04-2007 15:16
je kunt ook 1 vinylspeler aanschaffen om die moeilijk te vinden nummers die meestal wel op vinyl uit komen te kopen (dat zijn altijd de dj versies)
sjefkuh    posted on 25-04-2007 16:22
op beatport en dance-tunes zijn héél veel ongemixte extented versie's te vinden. als je met cd's draait zit er niks anders op denk ik.
Renzis    posted on 25-04-2007 20:04
Poster: fettibamba
je kunt ook 1 vinylspeler aanschaffen om die moeilijk te vinden nummers die meestal wel op vinyl uit komen te kopen (dat zijn altijd de dj versies)

das misschien wel een goeie jah, kneem aan dat dat geen problems geeft in combo met mijn dap spelertjes

This is an old Topic

No new postings for 6.591 days.
 Post CommentThat would be 219.7 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

106 Users online: 13 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 62.237
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.669.988