Skytec PA Fullrange speakerbox 15
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

A-flex    posted on 24-04-2007 22:36
speaker
Ik wil eens weten of ze waar zijn voor hun geld.
wat voor een geluidskwaliteit ze hebben als ze staan te blazen.
Of anders gezecht als ze luid spelen loop je er dan van weg of is het dragelijk.

350 wat rms
piek 1400w
8 ohm
speakon aansluitingen
woofer 15"
tweeter 1" compression
spl 132 db
gevoeligheid lf 101db hf 108db 

What do you think about Skytec PA Fullrange speakerbox 15 ??

Vote :   

A-flex    posted on 24-04-2007 22:45
Klopt het bat die afbeelding niet werkt of ligt het aan mij??
MartinDuncan    posted on 24-04-2007 22:56
ik heb geen ervaring met de speakers die jij bedoeld, wel met soortgelijke dingen skytec en USA audio. Het komt er volges mij een beetje op neer dat het allemaal rommel is en dat je beter kunt doorsparen voor iets beters van bij JB-systems of Behringer (ook niet het beste maar wel goede kwaliteits prijs verhouding).  
A-flex    posted on 24-04-2007 23:11
@ MartinDuncan het zijn wel de duurste van het merk 300€ voor eentje
greup    posted on 24-04-2007 23:20
350 wat rms
piek 1400w
8 ohm
speakon aansluitingen
woofer 15"
tweeter 1" compression
spl 132 db
gevoeligheid lf 101db hf 108db 

god ze verzinnen steeds leukere lijstjes,..

Het spijt,., maar dit soort speakers klinken alleen leuk in een grote openhaard of iets dergelijks. Mijn versterker zijn spontaan kapot gaan als hem ik zou beledigen met dit soort speakers.

oftewel, doorsparen voor wat degelijks.
DNR    posted on 25-04-2007 00:47
de moulded PA serie van skytec is wel een aanrader. ik heb zelf de 8 inch set.. en ze klinken super
djmamo    posted on 25-04-2007 08:22
Poster: DNR
de moulded PA serie van skytec is wel een aanrader. ik heb zelf de 8 inch set.. en ze klinken super

maar jij draaid hardcore, dat klinkt op elke  geluidsset slecht, geintje moest hem ff maken
www.moonentertainment.nl
Bartjens    posted on 25-04-2007 11:50