Skytec PA Fullrange speakerbox 15
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

A-flex    posted on 24-04-2007 22:36
speaker
Ik wil eens weten of ze waar zijn voor hun geld.
wat voor een geluidskwaliteit ze hebben als ze staan te blazen.
Of anders gezecht als ze luid spelen loop je er dan van weg of is het dragelijk.

350 wat rms
piek 1400w
8 ohm
speakon aansluitingen
woofer 15"
tweeter 1" compression
spl 132 db
gevoeligheid lf 101db hf 108db 

What do you think about Skytec PA Fullrange speakerbox 15 ??

Vote :   

A-flex    posted on 24-04-2007 22:45
Klopt het bat die afbeelding niet werkt of ligt het aan mij??
MartinDuncan    posted on 24-04-2007 22:56
ik heb geen ervaring met de speakers die jij bedoeld, wel met soortgelijke dingen skytec en USA audio. Het komt er volges mij een beetje op neer dat het allemaal rommel is en dat je beter kunt doorsparen voor iets beters van bij JB-systems of Behringer (ook niet het beste maar wel goede kwaliteits prijs verhouding).  
A-flex    posted on 24-04-2007 23:11
@ MartinDuncan het zijn wel de duurste van het merk 300€ voor eentje
greup    posted on 24-04-2007 23:20
350 wat rms
piek 1400w
8 ohm
speakon aansluitingen
woofer 15"
tweeter 1" compression
spl 132 db
gevoeligheid lf 101db hf 108db 

god ze verzinnen steeds leukere lijstjes,..

Het spijt,., maar dit soort speakers klinken alleen leuk in een grote openhaard of iets dergelijks. Mijn versterker zijn spontaan kapot gaan als hem ik zou beledigen met dit soort speakers.

oftewel, doorsparen voor wat degelijks.
DNR    posted on 25-04-2007 00:47
de moulded PA serie van skytec is wel een aanrader. ik heb zelf de 8 inch set.. en ze klinken super
djmamo    posted on 25-04-2007 08:22
Poster: DNR
de moulded PA serie van skytec is wel een aanrader. ik heb zelf de 8 inch set.. en ze klinken super

maar jij draaid hardcore, dat klinkt op elke  geluidsset slecht, geintje moest hem ff maken
www.moonentertainment.nl
Bartjens    posted on 25-04-2007 11:50
Poster: djmamo

maar jij draaid hardcore, dat klinkt op elke  geluidsset slecht, geintje moest hem ff maken

LOL!!!

ONTOPIC: Ik heb zellf 2 x 150 watt speakers van skytec op m'n kamer hangen als monitor. Voldoet prima hoeft toch niet zo hard.
Ooit in m'n vroegere jaren heb ik deze speakers geprobeerd te gebruiken voor een feestje, maar dat was niet echt een succes. Klinkt bij hogere volumes helemaal overstuur, en wat ik zo lees hier en daar is dat bij alle series van skypech zo.
Net zoals de anderen zeggen spaar door naar Behringer of een setje uit de dap rw of ax serie.
Die speakers van skytec zien er mischien leuk uit en kosten ook niet veel, maar je zult er zeker spijt van krijgen.

www.djbrowbeat.com
Jori    posted on 25-04-2007 15:06
Skypech! Dat vind ik een goeie!!
killerbee    posted on 25-04-2007 16:02
skytec. zegt genoeg je kan nog beter een paar auto speakers kopen en in een kast bouwen heb je nog beter geluid.  niet doen dus
DNR    posted on 25-04-2007 16:05
Poster: Bartjens

LOL!!!

ONTOPIC: Ik heb zellf 2 x 150 watt speakers van skytec op m'n kamer hangen als monitor. Voldoet prima hoeft toch niet zo hard.
Ooit in m'n vroegere jaren heb ik deze speakers geprobeerd te gebruiken voor een feestje, maar dat was niet echt een succes. Klinkt bij hogere volumes helemaal overstuur, en wat ik zo lees hier en daar is dat bij alle series van skypech zo.
Net zoals de anderen zeggen spaar door naar Behringer of een setje uit de dap rw of ax serie.
Die speakers van skytec zien er mischien leuk uit en kosten ook niet veel, maar je zult er zeker spijt van krijgen.

hellemaal niet mee eens!

de moulded boxen hebben ook bij hoog volume een goed geluid en ook op een feest in te zetten. De goedkope boxen zijn weliswaar slecht.

<edit>

de moulded boxen zijn trouwens OEM. ik zag laatst een setje met precies zelfde behuizing alleen dan een plaatje van een ander merk erop.
Bartjens    posted on 25-04-2007 17:03
Ik heb zelf geen ervaring met de duurdere serie van skytec, maar dat is wat ik heb gelezen erover.
Heb jij ze zelf wel gehoort dan? Zoja waar zijn ze dan mee te vergelijken?

www.djbrowbeat.com
dj-t    posted on 25-04-2007 17:07
ik ben er wel mee eens, de speaker van skytec zijn niks waar!
heb ze gehad, waren tesnel kapot.
net als de versterkers van dat merk.

over de cd-speler kan ik nie klagen heb hem nou 4 jaar nog NOOIT brokken mee gehad.

ik ben het wel mee eens dat je beter de ax of rw serrie van dap kan kopen

ik heb zelf de K serrie en klinkt echt goed voor het geld

A-flex    posted on 25-04-2007 18:19
oke lijkt me meeeer dan duidelijk niet kopen dus

Bedankt voor jullie hulp greetz A-flex

denk dat ik dan toch voor jbl zal gaan.
Bartjens    posted on 25-04-2007 18:24
Poster: A-flex

denk dat ik dan toch voor jbl zal gaan.

Dat is nogal een verschil zeg
www.djbrowbeat.com
dj-t    posted on 25-04-2007 18:28
sky tec en jbl?   dat je dan nog denkt aan sky-tec?

A-flex    posted on 25-04-2007 18:35
kon maar proberen he
dutchman    posted on 25-04-2007 18:47
das bijna appels met peren vergelijken:P
DjStijn    posted on 25-04-2007 22:47
dat is skytec met pioneer of denon vergelijken:P
Ook al zo iets doms...

This is an old Topic

No new postings for 6.587 days.
 Post CommentThat would be 219.6 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

62 Users online: 8 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 12.441
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.252.065