Poster: Steevnee dat mag niet, omdat artiest een vrij beroep is iedereen mag artiest zijn/worden en voor een titel zoals dokter daar moet je voor geleerd hebben, maar dat had je wel geweten als je geleerd had
Woei, mag je nu ook een afkorting voor je naam zetten net als Dr.?
Ar. S. Groen?
Poster: djmamo
nee dat mag niet, omdat artiest een vrij beroep is iedereen mag artiest zijn/worden en voor een titel zoals dokter daar moet je voor geleerd hebben, maar dat had je wel geweten als je geleerd had
Poster: Steev
Woei, mag je nu ook een afkorting voor je naam zetten net als Dr.?
Ar. S. Groen
Poster: Jori
Hoe vraag je zo'n nummer aan. Kan dat op de site van De Kamer Van Koophandel. Of is het weer gezeur met formulieren.
Poster: Vibemaster-D
EDIT: maar aangezien dat je 12 jaar bent mag je wettelijk niet eens in een drive-in show of als DJ officieel te werk gaan.
daar moet je 16 voor zijn.
en voor een eigen bedrijf 18 jaar.
Poster: PatrickBeuken
Vanaf 15 mag je je inschrijven bij de KVK.
Poster: Renzis
meneer mamo heeft er voor geleerd zie ik
ma intresting, en ik neem aan dat jullie (het groot djr forum) daar massaal gebruik van gaan maken?
Poster: tairip
Ik attendeerde Lead op dit feit. Ik wist dit al enige tijd alleen zag er nog geen forum over, daarin tegen attendeerde Lead mij op het feit dat je je in kan schrijven bij de KVK en dus je duurbetaalde Vinyl af kan trekken. Dit betekend dat je per 5 platen ongeveer een nieuwe kan kopen. P.s. je moet natuurlijk ook rekeningen uitschrijven.
Poster: Vibemaster-D
maar als je winst maakt moet je die ook afdragen aan de belasting.
dus als je het in het zwart houd heb je 100% winst als je bij de KVK ingeschreven staat praten we over Omzet. dus reken uit of het rendabel is om je in te schrijven.
Poster: PatrickBeuken
Je hoeft toch maar eens in de zoveel tijd af te dragen? Tegen die tijd heb je het geld van de bedrijven wel binnen.
Poster: djmamo
nee dat mag niet, omdat artiest een vrij beroep is iedereen mag artiest zijn/worden en voor een titel zoals dokter daar moet je voor geleerd hebben, maar dat had je wel geweten als je geleerd had
Poster: Steev
Damn, het was maar een grapje hoor.. Altijd dat afgezaagde gedoe van jou ..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.