Poster: BartjensJa ik geef je helemaal gelijk, ik heb achteraf de mix een aantal keer goed beluisterd. Ik vind dat er wel het een en ander fout aan is. Ik had ook niet super mijn dag maar vond het ook weer niet zo slecht dat ik hem niet durfde te posten. Ik moet ook erg wennen aan de pioneers ook al werken ze echt heel lekker. Wordt er steeds handiger mee. Dat volume verschil was me nog niet opgevallen, maar dit zou kunnen, ik werk niet alleen met goed kwaliteit mp3's hier wordt aan gewerkt. een playlist zou inderdaad handig zijn ja. Volgende keer zal ik deze er zeker bij zetten. Hartstikke bedankt voor de feedback!
Benieuwd
edit:
Mix klinkt opzich wel leuk weg, maar er zijn wel een aantal punten waar je op moet letten bij de volgende mix.
Bij de mix naar red hot?mix je 2 volcalen door elkaar heen, klinkt altijd een beetje chaotisch.
De overgang naar de creeps loopt de beat er iets naast maar wel goed gecorrigeerd. De overgang uit de creeps gaat ook niet helemaal fijn vond ik, had ik persoonlijk anders gedaan, wat langer gewacht met de volgende plaat ofzo. De plaat naa dada life komt er ineens heel plots in, klinkt opzich niet verkeerd maar kwam heel overweldigend over.
Het loopje aan het eind van the power liep ook niet helemaal fijn, wel origineel om je tijd mee op te vullen alleen beetje mislukt na mijn idee.
En in de plaat van waiting for van de peppers zat ineens een volume verschil in, hoe kan dat??
Voor de rest zoals gezegd een leuke mix zeker verder gaan en probeer die puntjes die ik aangaf te verbeteren.
En mischien voor je volgende keer als je een mix post, als je een playlist erbij zet dan word het mischien aantrekkelijker voor anderen om te gaan luisteren omdat ze nu niet weten welke muziek ze kunnen verwachten. Zou ik nog even toevoegen aan deze mix.
Succes ermee
quote: |
Poster: MuffHouse maar vond het ook weer niet zo slecht dat ik hem niet durfde te posten. |
Ik moet ook erg wennen aan de pioneers ook al werken ze echt heel lekker. Wordt er steeds handiger mee. |
Hartstikke bedankt voor de feedback! |