[M] eerste mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MuffHouse    posted on 24-04-2007 14:45
Beste dj's,

Ik draai nu ongeveer een jaar waarvan nu een half jaar serieus en draai sinds 2 weken met pioneer 800 mk2 en een ecler nuo 3 mengpaneel.
Bij deze mijn eerste mix, ik ben er wel redelijk tevreden over ook al zitten er wel fouten in, had niet helemaal mijn dag. Het genre van de mix is house, hij is misschien wat slordig opgenomen maar ik vind de kwaliteit niet erg slecht. Ik heb hem opgenomen met een mp3 speler die een line in heeft, opgenomen op 128 kbps

Downloadlink in hidden message
Tracklist! Hierdoor interesseerd mijn mix hopelijk meer mensen

1. Johnny Crockett - E For Electro (Hi_Tack Remix)
  2. Lucien Foort - Summer 7 a.m.
  3. Alex Gaudino - Destination Calabria
  4. Dennis Ferrer - Church lady
  5. Solid Groove & Sinden - Red hot
  6. Green Velvet - Shake & Pop
  7. Camille Jones - The creeps (flg remix)
  8. Darren Mase - Take that record off
  9. Little love (Trentemoller remix)
  10. Royksopp - What else is there (Trentemoller remix)
  11. Laidback Luke - The great fashionista swindle
  12. Tom Novy ft. Tv Rock & Snap - Power (Highpass remix)
  13. Switch - Bit a patchy
  14. Red hot chilli peppers - Waiting for (Rene Amesz remix)
  15. Jesse Garcia pres. Electric spain - Work this pussy
  16. Rene Amesz & Peter Gelderblom - Snap

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] eerste mix ??

Vote :   

AndersHJ    posted on 24-04-2007 19:22
Even kijkn

the-melody    posted on 24-04-2007 19:22
:D
Bartjens    posted on 24-04-2007 19:24
Benieuwd

edit:

Mix klinkt opzich wel leuk weg, maar er zijn wel een aantal punten waar je op moet letten bij de volgende mix.
Bij de mix naar red hot mix je 2 volcalen door elkaar heen, klinkt altijd een beetje chaotisch.
De overgang naar de creeps loopt de beat er iets naast maar wel goed gecorrigeerd. De overgang uit de creeps gaat ook niet helemaal fijn vond ik, had ik persoonlijk anders gedaan, wat langer gewacht met de volgende plaat ofzo. De plaat naa dada life komt er ineens heel plots in, klinkt opzich niet verkeerd maar kwam heel overweldigend over.
Het loopje aan het eind van the power liep ook niet helemaal fijn, wel origineel om je tijd mee op te vullen alleen beetje mislukt na mijn idee.
En in de plaat van waiting for van de peppers zat ineens een volume verschil in, hoe kan dat??
Voor de rest zoals gezegd een leuke mix zeker verder gaan en probeer die puntjes die ik aangaf te verbeteren.
En mischien voor je volgende keer als je een mix post, als je een playlist erbij zet dan word het mischien aantrekkelijker voor anderen om te gaan luisteren omdat ze nu niet weten welke muziek ze kunnen verwachten. Zou ik nog even toevoegen aan deze mix.
Succes ermee
www.djbrowbeat.com
MuffHouse    posted on 24-04-2007 22:39
Poster: Bartjens
Benieuwd

edit:

Mix klinkt opzich wel leuk weg, maar er zijn wel een aantal punten waar je op moet letten bij de volgende mix.
Bij de mix naar red hot?mix je 2 volcalen door elkaar heen, klinkt altijd een beetje chaotisch.
De overgang naar de creeps loopt de beat er iets naast maar wel goed gecorrigeerd. De overgang uit de creeps gaat ook niet helemaal fijn vond ik, had ik persoonlijk anders gedaan, wat langer gewacht met de volgende plaat ofzo. De plaat naa dada life komt er ineens heel plots in, klinkt opzich niet verkeerd maar kwam heel overweldigend over.
Het loopje aan het eind van the power liep ook niet helemaal fijn, wel origineel om je tijd mee op te vullen alleen beetje mislukt na mijn idee.
En in de plaat van waiting for van de peppers zat ineens een volume verschil in, hoe kan dat??
Voor de rest zoals gezegd een leuke mix zeker verder gaan en probeer die puntjes die ik aangaf te verbeteren.
En mischien voor je volgende keer als je een mix post, als je een playlist erbij zet dan word het mischien aantrekkelijker voor anderen om te gaan luisteren omdat ze nu niet weten welke muziek ze kunnen verwachten. Zou ik nog even toevoegen aan deze mix.
Succes ermee
  Ja ik geef je helemaal gelijk, ik heb achteraf de mix een aantal keer goed beluisterd. Ik vind dat er wel het een en ander fout aan is. Ik had ook niet super mijn dag maar vond het ook weer niet zo slecht dat ik hem niet durfde te posten. Ik moet ook erg wennen aan de pioneers ook al werken ze echt heel lekker. Wordt er steeds handiger mee. Dat volume verschil was me nog niet opgevallen, maar dit zou kunnen, ik werk niet alleen met goed kwaliteit mp3's hier wordt aan gewerkt. een playlist zou inderdaad handig zijn ja. Volgende keer zal ik deze er zeker bij zetten. Hartstikke bedankt voor de feedback!
MuffHouse    posted on 25-04-2007 00:01
Tracklist is toegevoegd!
eXe    posted on 25-04-2007 00:05
even luisteren
Code-Y    posted on 25-04-2007 09:52
Let's listen ! =)

[Edit]

hmmmm hoe doe je dat met die vocal op 11:10
is dat de track zelfConfused? of doe jij dat, t klinkt gaaf moet je me toch eens uitleggen

ik vind hem lekker lopen hoor! =D
alleen inderdaad op dezelfde tijd 11:10 lopen de vocals wat door elkaar dat is best verwarrend =)

oeeeeh 12:40 lekkere diepe bass man!

15:22 beetje plotseling..... die overgang.... wel goed gelijk verder...

kan vanaf daar ff niet verder luisteren moet nog wat dingen regelen voor n website.... t klinkt lekker!
Bartjens    posted on 25-04-2007 09:52
quote:
Poster: MuffHouse
maar vond het ook weer niet zo slecht dat ik hem niet durfde te posten.

Posten kun je natuurljk altijd doen! Helemaal afgekraakt worden zal hier niet zo snel gebeuren. En je krijgt meestal wel wat feedback waar je weer mee aan het werk kan.

quote:
Ik moet ook erg wennen aan de pioneers ook al werken ze echt heel lekker. Wordt er steeds handiger mee.
 Ik heb zelf ook een aantal maanden moeten wennen toen ik over ging van de cdj-100 naar de cdj-800. Maar als je ze eenmaal onder de knie hebt ......

quote:
Hartstikke bedankt voor de feedback!

Graag gedaan.
www.djbrowbeat.com
MuffHouse    posted on 25-04-2007 19:44
Nog andere luisteraars met feedback? Of geinteresseerden?
Japie2005    posted on 04-05-2007 12:29
Ga hem nu even luisteren! Commentaar volgt!

Edit:

Hij is jammer genoeg weggehaald!
User edit by Japie2005 on 04-05-2007 @ 12:30:21 (91%)

This is an old Topic

No new postings for 6.720 days.
 Post CommentThat would be 224 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

352 Users online: 45 Guests (307 Unknown)
Pages generated today : 5.951
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.657.963