Heb er samen met een vriend van mij aan gewerkt. Site is wel een tijdje aan gewerkt. Maar het resultaat mag er wel zijn. Die vriend van me heeft meer de coderingen gedaan + de indelingen. Ik heb mijn taak meer opgepakt als webdesigner. Ik lees jullie reacties hier wel ..
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
qua looks is het echt 10/10! Bravo hiervoor! Alleen als je voor de deur staat als je dan op enter klikt opent hij in een pop-up wel iets dat irritant is! De pagina foto's is ook wat minder. Misschien hier ook iets creatiefs voor bedenken? Voor de rest is het echt een geweldige site qua uiterlijk!!
Ik vind het groen op wit en wit op groen erg onduidelijk. Qua design ziet het er wel goed uit. Menu knoppen hadden wel iets meer in de stijl van de site mogen zijn ze zijn nu beetje recht toe recht aan!
agh ja, LE-NOUVEAU is natuurlijk gewoon een organisatie naam. Een feest naam wat telkens terug komt. Binnenkort de 3e editie alweer. Er is veel belangstelling voor blijkt dus maar weer zo.. Boven verwachting eigenlijk. Het heeft denk ik wel iets te maken met de namen die er bij aangesloten zitten (dj's dus)
echt een super mooie site, alleen vloekt die rode tekst op de groene achtergrond een beetje op de homepagina. Maar verder is hij echt super vormgegeven!
Maak je eerst de hele layout in Photoshop en slice je deze dan?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.616 days. Post CommentThat would be 220.5 months or a whopping 18.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...