TOESTEL | MERK + TYPE |
2 X Luidspreker Full range | Martin F15 |
2 X Luidspreker Sub | Martin S18 |
Versterker 2 x 900W | Crest CA9 |
2 X Luidspreker Full range | Martin F12 |
Versterker 2 x 600W | Crest CA6 |
Live mixer | Allen&Health WZ 16/2 DX |
Grafische equalizer | BSS FCS 966 |
4 X Instrumentmicrofoon | AKGD 770 II |
4 X Stemmicro | AKGD 880 II |
Dubbele gated compressor/limiter | Drawmer MX30 |
Dubbele selectieve noise gate | Drawmer DS201XLR |
Compressor | BSS DPR-944 |
Studio-effectenprocessor | T.C. Electric M 2000 |
5 X Universele condensatormicrofoon | AKG C-3000B |
Drum/bass microfoon | AKG D112 |
4 X Drum- en percussiemicrofoon | AKG C418 |
Poster: PatrickBeuken
Hoe kun je nou iemand een set adviseren zonder dat je weet of die persoon die set in zijn omgeving kan huren?? Er zijn zo ontzettend veel sets van verschillende merken die je voor 1000 personen kunt gebruiken, maar als het in jouw omgeving niet te krijgen is heb je er 0,niks aan!
Nu is het zo dat wij via de provinciale uitleendienst aan een spotgoedkope prijs een PA set kunnen krijgen
Poster: A-flexdie set die op die foto staat lijkt erg veel op de sp3 set...is et em
ik denk da dat?niet voldoende zal zijn op mijn werk gebruiken ze wel in een zaal voor 400 man al een dikke 5000w+een monitor van 2000w zie laatste opstelling
dus ik denk dat je voor in een tent zeker het dubbele nodig hebt.
Poster: DJ_Sintec
To ciderke: this in een tent
To all: kijk, deze set is als standaard opgesteld door de proventiale verhuurdienst (dus overheidsgebonden) daardoor is de prijs zo goedkoop. Nu dacht ik als je met dit perfect een fuif (dj geen groepjes anders is het een optreden) kan doen dan huren we dit is goedkoper als andere jaren. Blijkt dit niet te lukken dan vallen we terug op het huren van een discobar die al elk jaar komen en waar we van weten dat hun geluid voldoet.
ik denk da dat niet voldoende zal zijn op mijn werk gebruiken ze wel in een zaal voor 400 man al een dikke 5000w+een monitor van 2000w zie laatste opstelling
dus ik denk dat je voor in een tent zeker het dubbele nodig hebt.
Poster: greup
Wattages zeggen natuurlijk erg weinig. Zeker als je er geen speaker merk en serienaam bij geeft. Maar je boodschap lijkt me duidelijk
Poster: greup
Dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk dat ze je meer geluid leveren? Jammer, het was namelijk een verbazend net setje voor zulk soort verhuurdiensten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.