[M]Sintec - Common Electro mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ_Sintec    posted on 22-04-2007 20:25
Dit is een korte mix van mij:
playlist:

Mylo - drop the pressure
Thomas anderson - washing up (tiga rmx)
Alter ego - Rocker
Royskopp - wath els is there ( trentemoller rmx)
digitalism - ztarlight + vocal

zoals je ziet weinig nummers dus niet zo groot om even te downloaden, bekende electro hitjes.

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M]Sintec - Common Electro mix ??

Vote :   

rob1n    posted on 22-04-2007 20:27
de playlist is veelbelovend, Royksopp - what else is there, heerlijk!

ik heb er eigenlijk weinig op aan te merken, tijdens het luisteren zijn mij geen dingen opgevallen, behalve bij nummer 1 naar nummer 2. Daar stopt 'stop the pressure' ineens. Die had misschien wel wat mooier uitgemixt zijn geweest. En ik hoorde volgens mij 1 beat verkeerd vallen bij die overgang ofniet? (maargoed, je kan ook zeuren natuurlijk). Ik vond het een mooie mix

en die msn geluiden maken het helemaal af
Lukaz    posted on 22-04-2007 21:56
Common Electro, ik dacht eerstd at ik Carmen Electra zag staan.. nu moet ik maar even luisteren natuurlijk Winking my eye

[Edit:
beatmixen qua tempo is goed alleen bij de eerste mix mocht het nummer wel eerder worden ingezet.. plus wat kleine dingen;  niet te snel afremmen en de geluiden van msn uitzetten als je via WAVE-OUT opneemt Winking my eye
djmez    posted on 22-04-2007 22:35
ff luisteren
DJ_Sintec    posted on 22-04-2007 22:58
ja inderdaad, vooral msn vind ik erg Happy, laughing de eerste mix inderdaad, ik dacht, lekker aan het mixen hier net niet juist ingekomen maar dacht! gaat mooie overgang worden ik ging net de bas toetrekken van drop the pressure om dan washing up helemaal te laten gaan maar toen merkte ik dat het nummer gedaan was Happy, laughing endat was niet mijn bedoeling Happy, laughing.

This is an old Topic

No new postings for 6.732 days.
 Post CommentThat would be 224.4 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

247 Users online: 34 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 1.393
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.405