Als ik een midi kanaal heb en ik zet een vst in dat kanaal om die midi noten te spelen, hoe koppel ik dan deze vst door naar nog een andere vst (een niet-effect vst, maar gewone vst uit het normale rijtje vst instruments)??
alvast bedankt..
www.nikan.be
What do you think about vraagje cubase sx3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
waarom wil je 2 verschillende vsts op 1 line? je kan net zo goed de line kopieren en dan de 2e vst eronder zetten zo hou je het nog gescheiden voor als je iets wil veranderen.
Poster: DJ-BasRose waarom wil je 2 verschillende vsts op 1 line? je kan net zo goed de line kopieren en dan de 2e vst eronder zetten zo hou je het nog gescheiden voor als je iets wil veranderen.
euhm en wat is die layered juist? en hoe werkt het? ben nog maar pas bezig in cubase..
alvast bedankt
www.nikan.be
This is an old Topic
No new postings for 6.714 days. Post CommentThat would be 223.8 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.