heey, ik draai al wel tijdje maar heb gewoon live en voor publiek bijna geen ervaring. ben zeer geintereseerd in hoe andere dj's live hun setjes draaien, vandaar dat ik et wel leuk en bovenal leerzaam zou vinden als ik eens met iemand mee zou kunnen lopen/kijken. iemand in de buurt van amersfoort zo vriendelijk??
grz René
ps ik weet niet precies waar ik dit het best kon posten, dus mocht ik fout zitten verplaats maar
What do you think about Mee lopen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
das een endje verder op:P dacht ik denk je uberhaubt dat ik er veel aan zou hebben als ik met iemand mee liep? en anders geen probleem om xtje nar enkhuizen te gaan:P
Rotterdam, maar dat is niet echt dichtbij maar door met iemand mee te lopen leer je nog wel het een en ander, bel is een discotheek in de buurt op leg je verhaal uit mischien mag je daar wel een keer meekijken.
Renzis...super dik je woont gewoon bij mij in de buurt...draai helaas nog niet zo vaak op een locatie...ik weet niet op welke school je zit...maar ik moet binnekort wel een paar keer draaien op scholen
heey jonges bedankt al voor de reacties dutchman, dat van jouw klinkt leuk en bovenal praktisch, ik zit zelf op het rocmn in amersfoort, stuur anders ff je 06 via pm dan kunne we un keer overlegge, lijkt me in ieder geval tof mochten nog andere mense btje in de buurt zitte, meld je!!:P kan nooit te veel lere, en ben niet beroerd ff stukie te reize. dj-nick thnx vor je tip ik zal het binnekort is doen grz
uuhhm..da pmen lukt voor geen meter...één grote bug hier zo:P maar ik moet 11 mei op mijn eigen school (het nieuwe eemland) op de examenstunt draaien. ik weet nog niet precies hoelaat het begint maar voeg me maar toe op msn dj_dm0[@]hotmail.com
op het rocmn?? jah echt hea, ik heb wels gemerkt dat er meerdere zijn!! ma dutchman ik voeg je binnekort wel ff toe, we kijke wel ff thnx in ieder geval
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.