[M] Virtual DJ Jump Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 20-04-2007 22:47
Jah, eindelijk eens een jumpmix gemaakt
Kheb al veel geoefent op beatmatchen enzo, dus had ik graag daar wat commentaar over gehad.

Klik hier voor te downloaden

Geen tracklist, als je een liedje wil weten vraag het me gewoon

En als je even tijd hebt: Wil je men site dan ook even bekijken?

http://www.djvc.tk/

What do you think about [M] Virtual DJ Jump Mix ??

Vote :   

Sammow    posted on 20-04-2007 22:56
Ik verkies toch livesets van langer dan 13 minuten en het eerste nummer hapert wat, kan het zijn dat die net wat minder legaal is dan toegelaten?

Alles loopt wel gelijk maar soms is het ene nummer veel harder dan het andere en op het einde is er zelfs veel ruis.

Trouwens, ik denk dat je beter wat meer oefent en je wat meer op de muziek richt ipv de dingen errond, zoals naam en site en mixes posten.
AndersHJ    posted on 20-04-2007 23:07
Poster: Sammow
Ik verkies toch livesets van langer dan 13 minuten en het eerste nummer hapert wat, kan het zijn dat die net wat minder legaal is dan toegelaten?

Alles loopt wel gelijk maar soms is het ene nummer veel harder dan het andere en op het einde is er zelfs veel ruis.

Trouwens, ik denk dat je beter wat meer oefent en je wat meer op de muziek richt ipv de dingen errond, zoals naam en site en mixes posten.

Bedankt voor de gouden raad van nonkel sammow
Sammow    posted on 20-04-2007 23:30
zolang je niet tante zegt kan ik daarmee leven :D

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

366 Users online: 47 Guests (319 Unknown)
Pages generated today : 5.620
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.657.632