OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wat me een beetje tegenvalt is de begelijding (drums etc.) Die klinken een beetje te simple.. Verder vind ik de basslijn en melodie wel vet klinken... Maar zo als ik al zij jammer van de iests wat simple achtergrond.
Ik vind em wel vet. maar soms zit er een kick een maat naast lijkt wel waar je tak tak te snel achter elkaar hoort. Misschien wat krom uitgelegd maar hopelijk snap je wat ik bedoel. Kan het niet anders formuleren. Ook mis een klein een beetje een hoogtepunt. verder lekker om op door te bouwen
De synths die je gebruikt zijn een beetje outdated en de percussie is wat te simpel en staat iets te zacht.
This is an old Topic
No new postings for 6.733 days. Post CommentThat would be 224.4 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.