Ervaring met N-Joy Music
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PJ    posted on 20-04-2007 10:58
Heeft er ieman hier ervaring met deze winkel?
Hoe valt de service mee enzo?

Alvast bedankt

What do you think about Ervaring met N-Joy Music ??

Vote :   

MuffHouse    posted on 20-04-2007 12:30
Goede shop, echt een aanrader. Service is goed als het om leveren en op de hoogte gehouden worden gaat. Ik heb geen gebreken gehad, dus de service van reparatie heb ik nooit ervaren. Ze zijn wel onwijs goedkoop.
rob1n    posted on 20-04-2007 13:12
Das erg toevallig. Ik ga ze morgen een bezoekje brengen :P

Inderdaad vanwege de aantrekkelijke prijzen. We zullen zien hoe de service is Happy, laughing
MuffHouse    posted on 20-04-2007 13:14
Poster: rob1n
Das erg toevallig. Ik ga ze morgen een bezoekje brengen :P

Inderdaad vanwege de aantrekkelijke prijzen. We zullen zien hoe de service is Happy, laughing

hehe, dat heb ik dus 2 weken terug gedaan. Aardige gasten maar je moet niet krap bij tijd zitten . Ze houden van bezoek.
rob1n    posted on 20-04-2007 13:18
Poster: MuffHouse

hehe, dat heb ik dus 2 weken terug gedaan. Aardige gasten maar je moet niet krap bij tijd zitten . Ze houden van bezoek.

oh krap bij tijd zit ik niet hoor, das prima, ik houd er ook wel van als ze het een en ander uitleggen, vind ik alleen maar mooi Happy, laughing

ohja, ik vroeg me eigenlijk af, zitten ze eigenlijk in het centrum van alkmaar, of buiten het centrum? (ik kom niet echt uit de buurt)
MuffHouse    posted on 20-04-2007 13:51
Poster: rob1n

oh krap bij tijd zit ik niet hoor, das prima, ik houd er ook wel van als ze het een en ander uitleggen, vind ik alleen maar mooi Happy, laughing

ohja, ik vroeg me eigenlijk af, zitten ze eigenlijk in het centrum van alkmaar, of buiten het centrum? (ik kom niet echt uit de buurt)

Het zit wel even buten het centrum, In zo'n industriegebiedje. Ff op google maps kijken. Heb je een indicatie van waar het is, dan is het gemakkelijk te vinden.
DJ-Emotion    posted on 20-04-2007 14:49
Op mijn vraag voor een Spacetek beugel voor een CDJ1000 kreeg ik deze reactie:
"We zijn gestopt met de Import van Spacetek i.v.m. te weinig vraag"

Vreemd, Spacetek is relatief Nieuw Product en wordt veel gebruikt door Pro's.
En N-joy heeft momenteel nog gewoon Spacetek artikellen in hun webshop te koop.

Dus mijn eerste ervaring is beslist geen succes, erg jammer....

Devotion    posted on 20-04-2007 14:55
Ik heb er een keer wat besteld; een UDG CD Jewelcase Bag. Het duurde wel heel lang voordat ze hem konden leveren... Ter compensatie hebben ze me een UDG CD map cadeau gedaan; dat was toch weer netjes.
RoyBeware    posted on 20-04-2007 15:42
Goede winkel en mooie prijzen, alleen die meneer blijft lullen :D. Stond ongeveer 1,5 uur met hem te praten over van alles en nog wat hahah...

Maar ben er wel tevreden over.

Mijn CDJ 200 komt daar vandaan, en het duurder wel even, maar omdat hij had nog geen eigen winkel, omdat je moet 2 jaar een eigen zaak hebben voordat je een eigen winkelpand mag kopen. Dat vertelde hij.. :P

This is an old Topic

No new postings for 6.597 days.
 Post CommentThat would be 219.9 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

107 Users online: 6 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 847
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.673.799