Trouw aan één discotheek
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

henkdetr    posted on 19-04-2007 23:27
Als je als DJ in een stad bij een tent draait, geen resident, 1 a 2 x per maand, in hoeverre mag de eigenaar/bedrijfsleider redelijkerwijs volgens jullie eisen dat je niet OOK bij de concurrent draait en dus alleen bij hem draait.

What do you think about Trouw aan één discotheek ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 19-04-2007 23:34
Is afhankelijk van de overeenkomst die je met het bedrijf hebt. Dus gewoon even checken wat daarin staat over werken op andere plaatsen.

EDIT: als je er onregelmatig werkt ben je volgens mij niet in vaste dienst en kun je meestal doen en laten wat je wilt. Zou ook niet goed zijn als je maar 1 a 2x per maand je brood zou mogen verdienen.
dutchman    posted on 19-04-2007 23:39
precies...da kan je beter even overleggen met je "baas" . dan weet je zeker dat je geen gezeik krijgt zodat je je ineeens niet meer daar mag draaienWinking my eye
DiscJunkie2    posted on 20-04-2007 08:17
Poster: dutchman
precies...da kan je beter even overleggen met je "baas" . dan weet je zeker dat je geen gezeik krijgt zodat je je ineeens niet meer daar mag draaienWinking my eye

Blijf je toch bij die andere tent...
Er dan natuurlijk voor zorgen, dat je je de tent zo vol krijgt met het draaien van je muziek.
Dat je vorige baas spijt krijgt, dat hij je weg heeft geschopt...
djmamo    posted on 20-04-2007 15:00
ik heb een vaste plaats in Valkenswaard en heb afgesproken dat ik ook ergens anders mag draaien, tenzij ik niet in Valkenswaard hoef te draaien.

en met alle andere is het zo, diegene die betaald heeft een afspraak.
www.moonentertainment.nl
Sandr    posted on 20-04-2007 19:01
Wat mamo zegt, ik mag niet in een concurrent draaien van mijn vaste stekkie, maar alle andere tenten geen probleem. Wie het eerst komt die het eerst maalt....
Play that funky music white boy....
Luxx    posted on 20-04-2007 19:42
als je niet vast werkt moet et geen probleem zijn anders overleg
www.mothermusic.nl
henkdetr    posted on 20-04-2007 21:31
Voor alle duidelijkheid: Ik ben niet in loondienst he, gewoon factuur basis, geen enkele afspraak is mondeling of schriftelijk gemaakt,zoals gebruikelijk uiteraard, behalve dan dat ik 1 a 2 x per maand draai

Meer kan hij me niet bieden.

dj-nick    posted on 20-04-2007 21:33
nou dan kan hij je toch niks maken,
je hebt geen contract of iets dergelijks dus je kan gewoon gaan waar je wild.
Sandr    posted on 20-04-2007 22:12
Je hebt geen contract waar in staat dat jij nergens anders mag draaien.
Je bent dus vrij om te gaan en te staan waar jij wilt. Maar pak het wel een beetje tacktisch aan, ga niet zomaar overal draaien. Probeer eerst met je baas te praten over de situatie.
Het is beter om mensen te vriend te houden, maar leg hem de situatie uit maar dat je van 1 of 2 keer in de maand kan rondkomen. Dus of je moet meer bij hem werken, of je moet er een tent bijzoeken.
Kan hij zich hier niet in vinden en wil hij jou niks tegemoet komen moet je naar mijn mening toch je eigen plan gaan trekken en doen wat jou het beste lijkt!
Play that funky music white boy....
DonBasco    posted on 21-04-2007 11:12
Wat je ook nog tegen je baas kan zeggen is dat je als je ook ergens anders draait, dat je bij meer mensen bekend wordt. Dit kan er voor zorgen dat mensen op de avonden dat jij bij je baas draait er meer mensen komen speciaal voor jou. 

(of is dit een voorbeeld van het andere topic over arrogante djs.....)
djjw    posted on 21-04-2007 11:36
Zijn er geen afspraken gemaakt, ga je gewoon lekker draaien waar je wil...
aangezien hij dan je baas niet is, maar hij jou gewoon in huurt om voor hem een
dienst tedoen, hoef je ook niks teverzinnen, maar kun je je gewoon lekker door
anderen laten inhuren.
Moet hij maar de moeite nemen om er afspraken over temaken.

This is an old Topic

No new postings for 6.596 days.
 Post CommentThat would be 219.9 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

101 Users online: 8 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 769
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.673.721